ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برکات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید الهی راد افزود: همچنین در این سفر سه هزار مورد تسهیلات به صورت قرض الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد و ۲ هزار مورد تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از محل بانکها برای نیازمندانی که زیر پوشش این نهاد نیستند اختصاص یافته است.

وی تامین مسکن 4000 خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت سه هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.

وی گفت: گازکشی منازل مسکونی فاقد لوله کشی به ارزش پنج میلیارد تومان و تامین ۱۶ هزار وسایل سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در این سفر تعمیر مسکن سه هزار خانوار و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی( حمام و سرویس بهداشتی) نیز مصوب شد.

الهی راد افزود: همچنین تامین سه هزار سری جهیزیه برای نوعروسان و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از سایر مصوبات این سفر است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبات و مراجعه مردمی نیازمند از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه