ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج امسال در خراسان شمالی

اترک: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: امسال حدود ۱۶۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان وام ازدواج به یک‌هزار و ۲۲۰ نفر از زوج‌های جوان استان پرداخت شد.

به گزارش اترک، مصطفی ارحامی اظهار کرد: امسال حدود ۱۶۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان وام ازدواج به یک‌هزار و ۲۲۰ نفر از زوج‌های جوان استان پرداخت شد.

وی گفت: بدین ترتیب به ۱۶ درصد از متقاضیان تسهیلات ازدواج در استان، وام پرداخت شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی جمع متقاضیان وام ازدواج را ۷ هزار و ۸۵۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۶ هزار و ۶۳۶ نفر نیز در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

ارحامی با اشاره به اجرای برنامه‌ها در هفته ازدواج، یادآور شد: تقدیر از زوج‌های جوان، برگزاری کارگاه ازدواج با کمک سمن‌ها، برپایی همایش ازدواج آسان، انجام مشاوره‌های رایگان در حاشیه شهرها و تقدیر از سمن‌های فعال در حوزه ازدواج از برنامه‌های در حال اجرای هفته ازدواج در خراسان‌شمالی است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه