ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جذب ۴۰۴ نیروی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

اترک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۴۰۴ نیروی درمانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بیمارستآن‌های زیر پوشش این دانشگاه جذب شدند که بخشی از آن‌ها در مناطق کم برخوردار است.

به گزارش اترک، محمدرضا جمعه زاده اظهار داشت: از این تعداد نیروی جذب شده؛ ۶۵ نفر پزشک متخصص، ۵۱ نفر پزشک عمومی، ۲۰ نفر کارشناس علوم آزمایشگاهی، ۱۹ نفر کارشناس هوشبری، ۱۸ نفر کارشناس اتاق عمل و ۲۳۱ نفر پرستار است.

وی افزود: ۶۵ نیروی متخصص با تعامل سازنده حوزه درمان این دانشگاه و پیگیری‌های مستمر در سطح وزارت مربوطه در رشته های مختلف داخلی، جراحی، اطفال، نورولوژی قلب و دیگر تخصص ها جذب شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: تعداد تخت روان در بیمارستآن‌های استان نیز از ۴۹ تخت به ۶۶ تخت افزایش یافت.

جمعه زاده با تأکید بر توزیع عادلانه خدمات پزشکی و درمانی در سطح خراسان شمالی، گفت: امسال ۲ پزشک متخصص در رشته های پایه تخصصی، داخلی، اطفال، جراحی و بیهوشی در مناطق محروم به شهروندان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین با پیگیری‌های مداوم، بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان جاجرم پوشش کامل بیماری های قلبی را در تمام روزها پوشش می‌دهد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه