ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ارتباط با ترکمنستان باعث تحرک اقتصادی خراسان شمالی می‌شود

اترک: استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تقویت سرمایه گذاری سر لوحه کار مدیران است، گفت: برقراری ارتباطات استان با کشور ترکمنستان می‌تواند موجب تحرک اقتصادی شود.

به گزارش اترک، محمدرضا حسین نژاد در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های رسیدن استان به شکوفایی اقتصادی، توسعه بخش صادرات است که این امر علاوه بر ایجاد تحرک به تقویت شرکت‌های دانش بنیان نیز کمک کند.

استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه این استان در مسیر ارتقای شاخص‌های اقتصادی در حال حرکت است، گفت: باید به معرفی توانمندی‌های استان با هدف توسعه صادرات در سایر کشورها سرعت ببخشیم.

وی با تأکید بر اینکه تقویت سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی سر لوحه کار مدیران است، افزود: پیگیری برقراری ارتباطات استان با کشور ترکمنستان می‌تواند موجبات تحرکات اقتصادی را فراهم آورد.

حسین نژاد اعتبارات عمرانی را چاشنی تحرک بخش‌های دولتی و خصوصی دانست و تصریح کرد: با اهمیت دادن به حوزه مهم صادرات می‌توان اعتلا و رشد استان را شاهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه