ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد:

جریمه گرانفروشی ۵ برابر شده است

اترک/تقی زاده: مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر بر وضعیت فروش کالاهای اساسی به خصوص نان نظارت‌های ویژه‌ای در حال انجام است، گفت: جریمه تخلف گرانفروشی برای واحدهای صنفی پنج برابر شده است.

امیر دلداری در خصوص وضعیت بازرسی‌ها از اصناف در مشهد طی چند روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر در خصوص توزیع مرغ و تخم مرغ در مشهد مشکلی وجود ندارد؛ در حال حاضر مرغ زیر قیمت مصوب و کمتر از ۵۰ هزار تومان در سطح بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: در ۲ هفته گذشته تنها در خصوص فروش روغن مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه این مشکل نیز مرتفع شده و تولیدات جدید در بازار در حال عرضه است. از دیروز تامین عمده روغن در سطح کشور آغاز شده و روغن در استان‌ها تامین است. پنجشنبه هفته گذشته ۵۰ تن روغن احتکار شده در مشهد کشف که این روغن با  قیمت مصوب در سطح شهر عرضه شد. همچنین از ۲۳ اردیبهشت بخشنامه‌ای ابلاغ شده که بر اساس آن تمام اقلام اساسی باید با قیمت جدید در بازار عرضه شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تصریح کرد: در صورتی که تخلفی در واحدهای صنفی به خصوص در زمینه کالاهای اساسی مشاهده شود، آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد. در حال حاضر اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده و میزان جریمه‌ها نیز زیاد شده است. به عنوان نمونه هم‌اکنون جریمه عدم درج قیمت از ۲۵۰ هزار تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است

دلداری تصریح کرد: هر روز ۲ گشت مشترک اتاق اصناف با سازمان تعزیرات حکومتی استان در مشهد از واحدهای صنفی بازرسی می‌کنند و بازار به شدت تحت نظارت است و با هر گونه تخلف در واحدهای صنفی برخورد خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه