ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر:

همه گروه‎های هدف باید بتوانند از مجتمع‌های فرهنگی هنری استان بوشهر استفاده کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اولویت همه مجتمع‌های فرهنگی هنری این استان باید استفاده همه جانبه شهروندان و تمامی گروه‌های هدف از این مرا کز باشد.

عبدالرحیم افروغ در نشست با مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر افزود: برای متولیان مراکز فرهنگی و هنری اصل متولی‌گری بر استفاده بهینه از مراکز توسط جامعه شهروندی شهر است.

وی بیان کرد: نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر این است که بتوانیم جامعه مخاطب را فعال و از مراکز ساخته شده بهترین استفاده صورت بگیرد.

افروغ ادامه داد: با یک نگاه ویژه تمامی مجتمع های سراسر استان بوشهر با تمام ظرفیت فعال می‌شوند تا هم استانی‌ها نهایت استفاده را از این مراکز ببرند.

وی اظهار کرد: هیچ چیز به خودی خود رفع نمی‌شود و با یک اقدام بموقع و کار و تلاش مداوم، به نتیجه مورد نظر خواهیم رسید.

افروغ ادامه داد: در ارتباط با شهر جدید عالیشهر نیز با راه اندازی انجمن‌ها در مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب دغدغه مندی‌های شرکت عمران و شهروندان در چارچوب قوانین و مقررات حل خواهد شد.

 

همه گروههای هدف باید بتوانند از مجتمع‌های فرهنگی هنری استان بوشهر استفاده کنند

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر گفت: از اولویت‌های مهم این شرکت استفاده بهینه از مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب و ارائه خدمات و اجرای برنامه ها با کمترین بار مالی برای اقشار مختلف و برای نفع مردم شهر عالیشهر است.

جهانبخش تل اشکی افزود: از وظیفه‌های اصلی این شرکت ایجاد فضاهای عمومی و زیرساخت‌ها شهری است ولی در سال‌های گذشته کمبودهای موجود همراه با ارائه نشدن خدمات توسط دستگاه‌های متولی ما را بر آن داشته تا درتمامی حوزه‌ها ورود و با کسب مجوز از شهرهای جدید زیرساخت‌های لازم را احداث کنیم.

وی افزود: تلاش کردیم در زمان احداث مراکز مختلف استاندارد ها رعایت شود و در زمان حاضر زیرساخت های خوبی در شهر عالیشهر ایجاد شده و از هر کدام در زمان فعالیت خود استقبال عمومی بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر با اشاره به حمایت از جامعه فرهنگی و هنرمندان در برنامه‌های مختلف اضافه کرد: هر چقدر در فضای فرهنگی کار شود احساس نیاز همچنان وجود دارد و تلاش می‌شود تا با اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب و با همکاری دو جانبه زمینه استفاده همه شهروندان فراهم شود.

وی با تاکید بر نرخ رشد جمعیتی شهر جدید عالیشهر گفت: مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب توانایی برآورد نیاز تمام جامعه شهری را ندارد و برای واگذاری زمین به بخش خصوصی برای احداث مجمع جدید آماده هستیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه