ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری سومین رخداد استارتاپ صنایع خلاق در گرگان

اترک/نرگس حسین زاده: رییس بازی سازان گلستان از برگزاری سومین رخداد استارپ صنایع خلاق در گلستان خبر داد.

پیمان یعقوبی گفت:این رویداد صنایع خلاق از ۲۶ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دانشکده مايده گرگان برگزار خواهد شد.

 پیمان یعقوبی اظهار داشت: حمایت ویژه‌ای  از سه ایده برتر خواهد شد مانند  بیمه شدن نفرات برتر این استارتاپ به وسیله صندوق اعتباری هنر خواهد بود.

وی  صنایع خلاق را به تکه ای از کیک  تشبیه کردو ادامه داد:چیده شدن ایده ها و پتانسیل های در کنار هم از مهمترین اهداف این رویداد است تا در فرم های مختلف تیم های به رقابت بپردازند.

رییس انجمن بازی سازان گلستان  صنایع خلاق را صنایعی ترکیب با تکنولوژی معرفی کرد و اظهار داشت: این صنایع در قالب های مختلف مانند، سینما، انیمیشن، صنایع دستی، بازی های رایانه ای، گردشگری و بوم گردی، نرم افزارهای کاربردی، طراحی نرم افزار و هر موضوع دیگری که خلاقانه باشد ظهور می یابند.

 وی ادامه داد:افراد شرکت‌کننده در این رویداد می توانند در بازه زمانی ۵۴ ساعته  تیم سازی و ایده های خود را ارزیابی کرده و به مرحله اجرا برسانند

یعقوبی با ضمن بیان راه اندازی مرکز رشد صنایع خلاق در گلستان، گفت: مرکز رشد صنایع خلاق می‌تواند با هماهنگی آموزش و پرورش و مدارس دانش آموزان و هنرجویان با استعداد را شناسایی و استعداد آنها را در این مرکز شکوفا کنیم.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این رویدادمی توانند هسته های اولیه تشکیل دهنده مرکز رشد صنایع خلاق باشند .

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده مائده گفت: این رویداد در ۳ روز در دانشکده مائده گرگان اجرا می شود وشرکت کنندگان این رویداد دانشجویان دانشکده مائده و دانشگاه چمران خواهند بود.

عشرت قلندر گفت: در این رویداد۸۰ دانشجو در قالب ۱۰ تیم به رقابت با یکدیگرمی‌پردازند.

 وی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی باعث تشویق و استقبال دانش آموزان و هنرستانی ها از دانشگاه فنی و حرفه ای خواهد شد ادامه داد:ایده های برتر، و دانشجویان زبده و ایده پرداز مورد حمایت قرار می‌گیرند٫  جوایز نقدی و تسهیلات کم بهره برای برندگان این رویداد در نظر گرفته شده است.

قلندر در ارتباط با اشتغال اظهار داشت: .فارغ التحصیل دانشگاه فنی خرفه‌ای با کسب دانش فنی از دانشگاه خارج می شوند که با خودباوری و ابتکار خلاقانه به سمت ایده پردازی و جاری شدن ایده های خود در صنعت پیش می روند در نتیجه بیشترین جذب دانشجویان فارغ التحصیل در بازار کار مرتبط با دانشگاه فنی و حرفه ای، است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه