ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عدم همکاری بعضی از بانکها با اجرای برنامه‌ها دولت

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مانه و سملقان از عدم همکاری بعضی از بانک‌ها با اجرای برنامه‌های دولت خبر داد.

 

به گزارش اترک، حصاری با اشاره به فعالیتهای این اداره گفت: علی رغم اینکه دشمنان مانع پیشرف و آبادانی جامعه اسلامی می‌شوند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث محرومیت زدایی و آبادانی روستایی با فعالیت‌های مضاعف توانسته است برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کند زیرا  فعالیت‌های مضاعف در زمینه آبادانی فرصتی مغتنم برای خدمت به نظام اسلام و کمک به محرومان بوده و آبادانی  جامعه وظیفه همگانی است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان مانه و سملقان گفت:  از 40 واحد مسکن در روستای هاور که اعتبارات آن از محل زلزله بود 50 در صد به اتمام رسیده و 50 درصد دیگر که توسط خود مالکان در دست اقدام است در حال اتمام می‌باشد.

 وی با اشاره به تفاهم نامه بین بنیادمسکن و مناطق محروم گفت: 500 واحدی که در این زمینه تفاهم شده است از 826 فقره تسهیلات 8 میلیون تومانی که  بانک‌های عامل می‌بایست پرداخت می‌کردند  فقط 3  بانک مسکن، ملی و سپه به تعهد خود عمل کردند.

 وی با انتقاد  از عدم همکاری دیگر بانکهای عامل گفت: همین عدم همکاری بانکها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان روستایی بیش از 26 میلیارد تومان ضربه به اشتغال و مقاوم سازی در شهرستان و روستاها وارد کرده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه