ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امام جمعه بجنورد:

مسئولان از واردات بی‌رویه جلوگیری کنند

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه خرید کالاهای خارجی به معنای حمایت از کارگر خارجی و ضربه به کارگر داخلی است، گفت: مسئولان از واردات بی‌رویه جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام رضا نوری روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که تولید ملی و به‌تبع آن امنیت شغلی کشور را با اختلال جدی مواجه می‌کند، واردات بی‌رویه است؛ درواقع اینکه مشابه جنسی که در داخل با کیفیت خوب تولید می‌شود، وارد شود خنجری به قلب تولید کشور است.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی و خرید کالای داخلی، خاطرنشان کرد: وقتی جنس خارجی را بر جنس داخلی ترجیح می‌دهیم به این معنا است که به نفع یک کارگر خارجی، به یک کارگر داخلی ضربه می‌زنیم؛ لذا باید مسؤولان از واردات بی‌رویه جلوگیری کرده و مردم هم مقید به خرید و استفاده از محصول داخلی باشند.

وی افزود: همان‌گونه که شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی، نیاز ما به واردات بسیاری از داروهای خارجی را مرتفع کردند، این قدرت و انگیزه و استعداد در جوانان ما وجود دارد که در سایر بخش‌ها نیز کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به تصمیم دولت سیزدهم درباره اصلاح یارانه‌ها، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین وعده‌های رئیس‌جمهور، اصلاح و توزیع عادلانه و پرداخت آن به عموم مردم بود و علاوه بر این مجلس نیز برای اجرای این طرح مصوبه الزامی تصویب کرده است؛ ازاین‌رو دولت مکلف و موظف به این اقدام اصلاحی و اصلی بود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این موضوع حذف ارز ترجیحی نیست؛ بلکه جابجایی شیوه پرداخت آن است؛ زیرا یارانه‌ای که دولت پیش از این برای کالاهای خاص می‌داد همچنان داده می‌شود.

وی افزود: یارانه مختص برخی کالاها است؛ ازاین‌رو نباید عده‌ای از وضعیت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و سایر اقلام را گران کنند.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: این ملت بیش از ۴۳ سال است که به پای این نظام مانده و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند و به فضل الهی از این پس نیز همچنان محکم و استوار از نظام و انقلاب خود حفاظت می‌کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه