ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عدم تأثیر حذف ارز ترجیحی بر خدمات حوزه دامپزشکی

اترک: مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: حذف ارز ترجیحی هیچ تأثیری بر قیمت دارو، واکسن و موادبیولوژیک در حوزه دامپزشکی نخواهد داشت.

به گزارش اترک، حمید رمضانی اظهار داشت: حذف ارز 4200 تومانی در بحث خدمات دامپزشکی همچون دارو و واکسن و... مواد اولیه، هیچ تاثیری نخواهد داشت و دارو و واکسن به مقدار کافی از طریق شرکتهای تولید کننده و پیگیری سازمان دامپزشکی کشور تأمین شده است.

وی افزود: واکسیناسیون مانند سال‌های گذشته و پیش بینی‌ها انجام می‌گیرد و طبق اطمینان خاطر معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در برخی از زمینهها حتی بیش از حد نیاز، تولید دارو و واکسن داریم.

رمضانی تصریح کرد: همچنین عوارض داروهای دامپزشکی که با تأیید سازمان دامپزشکی کشور هیچگونه تولید داخل ندارد، حداکثر ۳٪ و در واقع معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: با برنامهای که این سازمان در دست اقدام دارد، چه بسا در برخی از داروها و واکسنها نسبت به سنوات گذشته کاهش قیمت نیز داشته باشیم.

رمضانی گفت: خراسان شمالی با داشتن دو میلیون و ۸۰۰ هزار رأس واحد دامی، 114 واحد پرورش طیور، 89 مرکز درمانی داروئی بخش خصوصی دامپزشکی که بیش از 134 نفر از دامپزشک و سایر رده‌ها (بخش خصوصی) در این مراکز خدمات درمانی و پیشگیری به دامداران منطقه را ارائه می‌دهند و همچنین طی سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دام بر علیه بیماری‌های مشترک و تعداد ۶۲ میلیون و ۹۵۰ هزار طیور بر علیه بیماری‌های واگیر واکسینه شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه