ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعطای زمین رایگان به سرمایه گذاران حوزه تأمین برق صنایع خراسان شمالی

اترک: سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی از اعطای زمین رایگان به سرمایه گذاران مولدهای تولید پراکنده (CHP) و نیروگاه‌های خود تأمین (DG) برای تأمین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خبر داد.

به گزارش اترک، نوائی گفت: با توجه به بخشی از بند (و) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور مبنی بر " محاسبه تعرفه سوخت نیروگاههای خود تأمین (DG) با تأیید شرکتهای تابعه وزارت نفت معادل تعرفه سوخت نیروگاهی " زمینه مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی جهت تولید برق مورد نیاز بخش صنعت و معدن فراهم شده است.

وی افزود: در بخشی از بند (و) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور آمده است: "تعرفه سوخت نیروگاههای خود تأمین که با تأیید شرکتهای تابعه وزارت نفت دارای شمارشگر (کنتور) جداگانه باشند، معادل تعرفه سوخت نیروگاهی بر اساس متوسط بازدهی نیروگاههای حرارتی سال 1399 تعیین می‌شود."

 نوائی خاطر نشان کرد: در همین راستا علاقمندان سرمایه گذاری برای احداث نیروگاههای مذکور می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به ارائه درخواست انعقاد قرارداد حق بهره برداری و واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام کنند.

لازم به ذکر است سرمایه گذاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت nkhorasan.isipo.ir مراجعه کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه