ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمبود پزشک عمومی و متخصص در خراسان شمالی

اترک: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در حوزه پزشک عمومی و متخصص کاستی دارد و نسبت به میانگین کشور در جایگاه پایین تر قرار داریم.

به گزارش اترک، سید جواد پورنقی اظهار کرد: امید به زندگی در خراسان شمالی نسبت به میانگین کشور پایین‌تر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی در حوزه پزشک عمومی و متخصص کاستی دارد و نسبت به کشور در جایگاه پایین‌تر قرار داریم.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سیستم درمانی استان، افزود: با وجود این مشکلات، در شاخص واکسیناسیون رتبه نخست و یا دوم کشور را کسب کردیم که این موفقیت به علت همراهی رسانه‌ها بود.

پورنقی عدالت در سلامت را یکی از شعارهای دولت عنوان کرد و گفت: از این رو واکسن به صورت رایگان به دورترین نقاط مرزی کشور نیز رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن تاکنون در استان خبر داد و گفت: ۶۰۰ هزار دز نخست و ۵۰۰ هزار دز دوم تزریق شده است.

وی گفت: یکی از روزهای هفته سلامت به نام ارتقا سلامت خانواده و جوانی جمعیت نامگذاری شده و تلاش می‌کنیم در این راستا نیازهای کشور را رفع کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه