ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تحویل ۱۱۷ واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی تا خرداد ماه

اترک حسین شکاری: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تحویل ۱۱۷ واحد مسکونی مددجویان تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش اترک، مجید الهی راد اظهار کرد: این نهاد به منظور شتاب بخشی در امر ساخت مسکن ۶ تفاهم نامه با نهادها و دستگاه های اجرایی منعقد کرده است.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه ۷۱۶ واحد مسکن محرومان در مناطق مختلف استان ساخته می‌شود که نهادها و دستگاه های اجرایی نظیر بنیاد مستضعفان، سپاه جوادالائمه (ع)، صندوق توسعه ملی، موسسه خیریه وفاق سبز علوی، موسسه نایبه الزهرا (س) و گروه صنعتی گلرنگ قول مساعدت برای اتمام طرح در زمان مقرر داده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: بنیاد مستضعفان ۴۰۱ واحد مسکونی در شهرستان مانه و سملقان با اعتبار ۴۵ میلیون تومان برای هر واحد تعهدکرده است و ۳۵ میلیون تومان کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه و بانک مسکن برای ساخت این تعداد مسکن در نظر گرفته شده است.

الهی راد گفت: همچنین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ۲۰۰ واحد مسکونی، موسسه خیریه علوی ۱۰ واحد که برای هریک ۲۰ میلیون تومان تعهد کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه‌ داد: یک شرکت صنعتی نیز ۵۰ واحد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،صندق توسعه ملی ۴۵ واحد مسکونی به ازای هر یک واحد ۲۵ میلیون تومان تعهد کرده اند.

الهی راد گفت: از مجموع واحدهای درحال احداث ۱۱۷ واحد در خرداد ماه تحویل داده می شود و باقی مانده نیز با توجه به اینکه کار احداث آن به تازگی اغاز شده تا قبل سال به مددجویان واگذار می شود.

وی اضافه کرد: این واحدها در زیر بنای به طور میانگین ۶۰ مترمربع در حال احداث هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه