ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نقشه کرونایی خراسان شمالی یکدست زرد شد

اترک: طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد،تمامی مناطق خراسان شمالی در رنگبندی زرد کرونایی قرارگرفت.

به گزارش اترک، پیش از این ۶ شهرستان بجنورد، فاروج، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و رازوجرگلان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت که با روند کاهشی مبتلایان در استان براساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان های شیروان و اسفراین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر به شرایطی اطلاق می‌شود که در یک شهر از هر ۱۰۰هزار نفر، دست‌کم ۱۰ نفر روزانه به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شوند، نارنجی به معنای وضعیت پر خطر است آمار روزانه بستری بیشتر از ۶ نفر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را توصیف می کند.

رنگ زرد هم از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط است به عبارت دیگر مناطقی که بین چهار تا ۶ نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید ۱۹ بستری به صورت روزانه داشته باشند.

بستری ۶۵ بیمار کووید۱۹ در خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: با بستری ۱۹ مبتلای جدید در ۲۴ساعت گذشته، هم اینک ۶۵ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

دکتر سیدجواد پورنقی با درخواست از شهروندان بر رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، یادآور شد: همچنان به شهروندان توصیه می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی و بویژه واکسیناسیون را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: هم اینک افزون بر ۹۸ درصد جمعیت هدف استان دُز اول، ۸۶ درصد دُز دوم و ۶۰ درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزارو ۲۱۱ نفر در خراسان شمالی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه