ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۲۲ زوج نابارور خراسان شمالی از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی عنوان کرد، براساس آمار ثبت شده، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲ پرونده درمان خدمات ناباروری در استان پیگیری و مبالغی که هزینه شده بود از بیمه دریافت کردند.

به گزارش عصراترک، محسن رعنایی اظهار داشت: موضوع جوان گرایی و جوان سازی جمعیت، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در سیاست های کشور وارد شده و براین اساس تمام سازمان های بیمه گر مکلف شدند که خدمات درمان ناباروری را تحت پوشش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پوشش خدمات بیمه ای زوج‌های نابارور از آذرماه سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت، گفت: طبق این برنامه، تمام زوج‌های نابارور که تحت پوشش هیچ بیمه‌ درمانی نیستند، می توانند با تشکیل پرونده در بیمه سلامت استان، حین استفاده از خدمات درمان ناباروری در داخل و خارج استان خدمات دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی عنوان کرد، براساس آمار ثبت شده، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲ پرونده درمان خدمات ناباروری در استان پیگیری و مبالغ را دریافت کردند.

وی همچنین به برخورداری ساکنان محلات کم برخوردار از بیمه درمانی اشاره کرد و گفت: در سطح استان خراسان شمالی نیز فرایند بیمه کردن خانواده های کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۱۳ هزار و ۲۶۷ نفر افرادی که فاقد هر گونه پوشش بیمه ای بودند تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

رعنایی عنوان داشت: براساس پیگیری های صورت گرفته، تمام مطالبات بخش خصوصی تا انتهای سال ۱۴۰۰ تسویه شده است و بیمه سلامت متعهد شده که مطالبات سال گذشته بخش خصوصی را همانند مطالبات بخش دولتی و دانشگاهی تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت کند.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با اختلاف قیمت ها در مراکز خصوصی و دولتی اظهار داشت: تعرفه ها براساس مصوبات هیئت دولت، انجام می شود و اختلاف تعرفه ها بخش خصوص و دولتی باید توسط بیمار پرداخت شود.

رعنایی با اشاره به اینکه دقت کاری در بخش خصوصی و دولتی در یک سطح انجام می شود، گفت: دلیل اصلی این اختلاف قیمت به دلیل این است که هزینه های بخش خصوصی از مراکز دولتی بالاتر است‌.

وی خاطرنشان کرد: پزشکانی که فارغ التحصیل می شوند، تا مدتی ملکف هستند که در بخش دولتی کار داشته باشند و تا زمانی که تعهد برطرف نشود، نظام پزشکی اجازه صدور مجوز برای ایجاد مطب را برای پزشکان ندارند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه