ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۳۵ درصدی اهدای خون در استان خراسان شمالی

اترک: مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: اهدای خون در فروردین ۱۴۰۱ به نسبت سال گذشته٬ در خراسان شمالی ۳۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش اترک، حسین زارع اظهار داشت: خراسان شمالی در زمینه اهدا خون بانوان جزو استان‌های اول تا چهارم کشور است.

وی با بیان اینکه با هر اهدا خون جان سه نفر نجات پیدا می‌کند افزود: علی‌رغم اینکه خراسان شمالی از زیرساخت‌های کمتری برخوردار بوده و نیمی از جمعیت استان در روستاها ساکن هستند و همچنین بسیاری از شهروندان دسترسی به مراکز انتقال خون ندارند٬ اما باز هم در زمینه انتقال خون جز استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از راه‌اندازی مرکز موقت انتقال خون اسفراین خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر مرکز موقت انتقال خون اسفراین دو روز در هفته فعال است و شهروندان اسفراین می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

زارع در ادامه با بیان اینکه از دیماه سال گذشته تا پایان سال خونگیری 26 درصد و در فروردین ماه 35 درصد رشد داشته است٬ خاطرنشان کرد: خوشبختانه خراسان شمالی علاوه بر تامین نیاز استان، 1510 واحد ارسال به سایر استان‌ها به ویژه سیستان و بلوچستان داشته است.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: مرکز انتقال خون خراسان شمالی بنا دارد با توجه به هدف گذاری های انجام شده 20 درصد افزایش خونگیری و 10 درصد افزایش اهدای خون توسط بانوان داشته باشد که خوشبختانه تا کنون به اهداف خود رسیده‌ایم.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه