ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار خبر داد:

چالش جدی کمبود فضای آموزشی در گرمسار

اترک/مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمسار با عنوان اینکه در این شهرستان تعدادی از مدارس فضای فیزیکی مناسب ندارند و با چالش جدی کمبود فضای آموزشی مواجهیم افزود: ساختمان اداره آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس این شهرستان قدمت ساخت بالای چهل سال دارند که نیاز به نوسازی و فضای آموزشی جدید به عنوان یک مطالبه اساسی مردم توسط مسئولان قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه در هر کلاس درس ظرفیت حداکثر ۲۵ دانش‌آموز است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در اکثر مدارس در هر کلاس درس میانگین ۳۵ دانش‌آموز حضور دارد.

رئیس آموزش و پرورش گرمسار یادآور شد: اگر روند افزایشی جمعیت دانش آموزان ادامه دار باشد و فضای آموزشی جدیدی در گرمسار ایجاد نشود باید به سمت فعالیت دو شیفته مدارس بازگردیم.

عاشوری با بیان این که در آموزش و پرورش در بخش غیردولتی سرمایه گذاری خوبی انجام شده، ولی با وجود این بازهم به دلیل شهریه بالای مدارس غیر دولتی، استقبال اکثریت مردم برای نام نویسی در مدارس دولتی وجود دارد اظهار داشت: در مدارس دولتی بین جمعیت دانش آموزی و فضای آموزشی توازن و تناسب خوبی وجود ندارد.

وی در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر کمبود معلم در سطح شهرستان نداریم اما با اجرای طرح رتبه بندی قطعاً با کمبود معلم هم مواجه خواهیم شد.

رئیس آموزش و پرورش گرمسار با اشاره به آغاز فعالیت حضوری مدارس این شهرستان در یک ماه گذشته تاکید کرد: واکسیناسیون معلمان بیش از ۹۹ درصد انجام شده و چند مورد محدود به دلیل ابتلاء به بیماری خاص واکسینه نشدند.

عاشوری درباره واکسیناسیون دانش آموزان بیان کرد: ۹۳ در صد از دانش آموزان شش تا ۱۲ سال و بیش از ۹۷ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز واکسینه شدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه