ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ضرورت برنامه محوری توام با اقدام وعمل در گذر از پیك تابستان 1401

اترک/ صدیقه عباسی نیک اترک/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به رویکرد برنامه محوری توام با اقدام عمل در گذر موفق از پیک تابستان در این شرکت گفت: با توجه به افزایش گرمای هوا در ماههای آینده و ناترازی احتمالی تولید و مصرف برق در سراسر کشور ؛ برنامه های جامعی در جهت مدیریت پیک در سرفصل های گوناگون در این شرکت تنظیم شده که هماهنگی و همکاری تمامی نهادهای مسوول را می طلبد.

به گزارش اترک؛ در جلسه ای به ریاست حسینی پور استاندار مازندران و با حضور معاون سیاسی امنیتی؛ مدیران کل دستگاههای امنیتی قضایی؛ صداو سیما و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برنامه های اجرایی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ شرکت توزیع نیروی برق مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس حسینی کارنامی با  اشاره به تشکیل قرارگاه گذر از پیک ۱۴۰۱ شرکت توزیع برق مازندران گفت : تمامی این برنامه ها در بخشهای مختلف بصورت روزانه پیگیری و اجرایی  می گردد .

مهندس حسینی کارنامی تصریح کرد : یکی از برنامه های اجرایی اخذ همکاری صنایع در زمان پیک با الویت حمایتی تولید بوده است که این روند در تعامل با تمامی صنایع در حال شکل گیری می باشد.

مهندس حسینی کارنامی در بخشی دیگر از ارائه برنامه ها بر ضرورت اطلاع رسانی و فرهنگسازی به شهروندان فهیم مازندرانی تاکید کرد  و خواستار مشارکت بیش از پیش صداوسیما مرکز مازندران در این زمینه شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه