ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان

اترک/ مصیبی دهکردی: مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت طرحهای ویژه آزادسازی فضای آموزشی با هدف خانواده محور و دسترسی دانش آموزان به فضای آموزشی و بهینه سازی فضاها و امکانات ورزشی در این استان در حال اجرا می باشد.

افشین امیریان: در سال جاری ۱۱ گروه فرهنگی و جهادی در سطح مناطق محروم استان در حوزه‌های مختلف جهت اجرای عدالت آموزشی برابر برای همه دانش‌آموزان مشغول فعالیت می باشند .

وی افزود : مجمع خیرین استان نقش مهم و اثرگذاری در برقراری عدالت آموزشی دارند و در همه شهرستان ها تشکیل می شود و نیز برنامه‌های متنوعی در حال پیگیری می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح نمود که در حال تدوین برنامه چهار ساله برای ریل‌گذاری و حرکت به سمت جلو در آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی مدون دنبال نقاط قوت و احصای نقاط ضعف هستیم که در این رابطه اصحاب رسانه می تواند در کنار آموزش و پرورش با نقدهای منصفانه حرکت جدی و سازنده ای را پدید آورند.

افشین امیریان گفت : در دو سال کرونایی آسیب‌های  فراوانی به نظام تعلیم و تربیت وارد شد و نقش مهم معلمی را به جامعه معرفی کرد و خانواده‌ها با توجه به شرایط موجود ناچار شدند فرزندان خود را در امر تحصیل همراهی کنند البته زیست بوم دانش آموزان خیلی متفاوت است .

وی افزود: در حال حاضر متأسفانه دانش‌آموزان شکننده‌تر از قبل شده‌اند و وظیفه اولیای مدرسه و خانواده است که با دانش‌آموزان از حیث رفتاری و  روانشناختی دقت کنند چون  دانش‌آموزان دو سال از جمع‌های دوستانه و کسب مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دور بوده و لذا این آسیب‌ها باید جبران شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  گفت : نقل و انتقال فرهنگیان با اجرای طرح بومی گزینی ابلاغ شده است و در دست اجرا می باشد و آیین نامه جا به جایی و نقل و انتقالات معلمان بر اساس ساز وکار جدید و عادلانه وتکریم خانواده ها و جلوگیری از رانت و سفارش برای انتقال معلمان از مناطق دور از منزل و محروم به مرور اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر  بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل می باشند  و در همین مدت نیز بیش از ۲ هزار معلم بازنشسته شده اند که اکنون کمبود معلم یکی از حادترین  مشکلات آموزش و پرورش استان می باشد .

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه