ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تلاش گاز آذربایجان شرقی برای جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی

اترک/محمدپور: مدیر بهره برداری گاز آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش این شرکت برای جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی گفت: با توجه به استقرار سیستم مکانیزه منطبق بر استانداردهای روز در نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و برنامه ریزی شده تأسیسات و تجهیزات گاز استان تلاش بر این است از هدررفت گاز طبیعی در این بخش جلوگیری شود.

خسرو آریان پور اعلام کرد: با اقدامات بعمل آمده در نگهداری و تعمیرات تأسیسات گازرسانی، طی سال 1400 نسبت به سال قبل از آن، در تحقق اهداف کاهش هدررفت گاز طبیعی گام های موثری برداشته شده است.

آریان پور به عملکرد گاز آذربایجان شرقی در نگهداری و تعمیرات تأسیسات گاز طی سال 1400 اشاره و اظهار کرد: سال گذشته تعداد دستور کار نگهداری پيشگيرانه از تأسيسات ثبت شده در سامانه cmms 23 هزارو  678 مورد بوده و بیش از 7861 دستور کار تعمیرات در سیستم مکانیزه ثبت شده که شامل بررسی و تعمیر 2331 شیر گاز، جابجایی و تعمیر 475 شبکه گازدار و 4610 علمک گاز و تعمیرات اساسی 27 ایستگاه گازرسانی و سایر اقدامات مرتبط بوده است.

وی همچنین به ثبت و بررسی عملکرد ایستگاه های گاز آذربایجان شرقی به صورت مدوّن و برنامه ریزی شده اشاره و تصریح کرد: سال گذشته کلیه ایستگاه های گازرسانی استان بیش از 4320بار مورد بازدید و بررسی صحّت عملکرد قرار گرفته است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی افزود: در سال گذشته 58617 کنتور و 15006 رگولاتور جدید جایگزین کنتور و رگولاتورهای معیوب مشترکین شده و همچنین 35829 اتصال مفصلی نصب شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه