ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ناوگان حمل و نقل شرکت آب و فاضلاب بازسازی و نوسازی می شود

اترک/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شرکت و پمپ های شناور استان خبر داد.

پرویز ناصری گفت : ظرفیت مناسبی در راستای ارایه خدمت به مشترکین در استان موجود است که باید از این موقعیت به نحوه احسن استفاده شود.
وی ادامه داد : با توجه به کم آبی و خشکسالی در نقاط مختلف استان، حل مشکل کم آبی با همدلی، همکاری و مسئولیت‌پذیری دستگاه‌های ذیربط و همراهی مردم میسر خواهد شد.
ناصری تصریح کرد : تعمیر و نوسازی خطوط انتقال آب روستاهای استان، تعویض شناور چاه آب تنگ حمام چوار و رفع مشکل آب شهر چوار، تعمیر و مرمت ژنراتور برق و راه اندازی آن، تعمیر و راه اندازی ۳ دستگاه ژنراتور برق در شهرستان ایوان، تعمیر ۳ دستگاه تانکر آبرسانی و ساماندهی اموال شرکت و ... که در راستای تعمیر، نگهداری و استفاده بهینه از انهاست از مهمترین اقدامات شرکت آبفای استان در راستای کاهش مشکلات ناشی از تنش آبی در استان است.
مدیرعامل آبفای استان تاکید کرد : بهره‌برداری بی‌رویه و کاهش بارندگی در استان به کاهش ذخایر آب پشت سدها منجر شده به گونه‌ای که امسال با خشکسالی شدیدی در حوزه‌های آبریز مواجه هستیم.
وی  اظهار داشت: برای حل مشکلات حوزه آب به اصل مشارکت اجتماعی نیازمندیم چراکه علیرغم تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در شرکت ابفای استان و در مدار قرار گرفتن حداکثری توان و تجهیزات شرکت، باز هم شاهد افت فشار آب هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن دعوت از عموم شهروندان در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف در پایان خاطرنشان ساخت: سیاست‌ شرکت، تکمیل طرح‌های مهم و اولویت‌دار در زمینه آبرسانی و همچنین طرح‌های مهم و اولویت‌دار در بخش فاضلاب است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه