ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعتبار کامل قطار حومه‌ای تهران-ورامین در سفر رئیس جمهور تأمین می‌شود

استاندار تهران گفت: اعتبار کامل اجرای قطار حومه ای ورامین به تهران در سفر رئیس جمهور به شرق استان تهران تامین می‌شود.

 

اعتبار کامل قطار حومه‌ای تهران-ورامین در سفر رئیس جمهور تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به شهرستان های شرق استان تهران آغاز شده ولی هنوز تعیین تکلیف نشده که این سفر به شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت است یا دماوند و فیروزکوه مقصد سفر رئیس جمهوری است.

 

وی گفت: طبق روال، جلسات کارشناسی در معاونت اجرایی رئیس جمهور تشکیل شده و بخشی از مطالبات مردم در جلسات کارشناسی بررسی و به‌عنوان پیش نویس سفر تعیین شده دیگر مطالبات نیز در جلسات مشترک با مسؤولان شهرستانی و حضور میدانی رئیس جمهور مطرح و مردم از این سفر پرخیر و برکت برخوردار می شوند.

 

استاندار تهران افزود: موضوع اصلی قطار حومه ای ورامین تهران است که به طور کامل اعتبار آن در سفر رئیس جمهوری دیده شده و سایر بخش های زیر ساختی و عمرانی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: مسائل شهرستان های شرق استان تهران همچون سفر رئیس جمهور به غرب تهران به طور مشترک دیده و اجرایی می شود.

 

منصوری گفت: مطالبه ما نیز تغییر قطار حومه ای ورامین تهران به مترو است ولی در حال حاضر موضوع به‌طور قطار حومه ای دنبال می شود.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه