ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:

ارسال ۴۴۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم»

اترک/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از ارسال ۴۴۳ اثر به دبیرخانه جشنواره خوشنویسی «سواد قلم»، گفت: استقبال چشمگیر هنرمندان خوشنویس کشور از این جشنواره نویدبخش برگزاری یک رویداد موفق و ماندگار در عرصه خوشنویسی است.

احمد حسین فتایی، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های مقامات وزارتی، استانی و شهرستانی به‌خصوص نماینده کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان در روزهای هفدهم و هجدهم اردیبهشت‌ماه جاری میزبان نخستین جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» و آیین بزرگداشت استاد برجسته خوشنویسی کشور «غلامحسین امیرخانی» خواهد بود.

 

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم»، عنوان کرد: پس از ارسال فراخوان به ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های خوشنویسی سراسر کشور، ۴۴۳ اثر توسط هنرمندان خوشنویس  استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس‌از مرحله نخست داوری، ۱۰۰ اثر در سه بخش جشنواره، شامل ۴۰ اثر در بخش نستعلیق سیاه مشق، ۴۰ اثر در بخش نستعلیق چلیپا، کتابت و ترکیبی و ۲۰ اثر در بخش نقاشی خط و گرایش‌های نوین به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافتند.

 

وی افزود: این استقبال چشمگیر در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و جا دارد از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، اعضای فعال دبیرخانه و هنرمندان خوشنویس شهرستان که از انتهای سال گذشته و پس از رونمایی پوستر، تا این لحظه به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند تا زمینه‌ساز برگزاری یک رویداد ماندگار در عرصه خوشنویسی کشور به میزبانی لرستان باشند، تقدیر و تشکر شود.

 

فتایی، بیان کرد: داوری جشنواره را اساتید برجسته و نامی خوشنویسی، غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، صداقت جباری و خلیل کویکی برعهده دارند و قرار است در قالب این رویداد بزرگ ملی از جایگاه و نقش برجسته استاد امیرخانی در تعالی هنر خوشنویسی کشور، تجلیل و تقدیر شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عنوان کرد: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا در آیین اختتامیه جشنواره میزبان مقام عالی وزارت و معاونین وزارتخانه باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه