ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرپرست اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی خبر داد؛

راه اندازی مرکز مانیتورینگ و پایش حیات وحش جزایر دریاچه ارومیه

اترک/ سرپرست اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: با راه اندازی مرکز مانیتورینگ، شرایط زیستی حیات وحش جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه بطور مستمر رصد و پایش می شود.

سعید شهند در بازدید از مرکز مانیتورینگ و پایش حیات وحش جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه اظهار کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی با دوربین‌های نصب شده در داخل جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه مرتبط بوده و تصاویر دریافتی توسط کارشناسان بخش‌های مختلف بررسی و وضعیت حیات وحش پایش و رصد می‌شود.

پارک ملی دریاچه ارومیه با ۱۰۲ جزیره بزرگ و کوچک دارای تنوع زیستی بسیار غنی بوده و گونه‌های مختلف حیات وحش خصوصاً پستاندارانی نظیر قوچ میش ارمنی و گوزن زرد ایرانی در آن زیست می‌کنند.

این جزایر همچنین محل مناسبی برای جوجه آوری گونه‌های مختلف پرندگان از جمله فلامینگو، کفچه نوک، آنقوت، تنجه، انواع کاکایی و سایر پرندگان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه