ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هلال احمر خراسان شمالی ۳۱۸ مسافر در راه مانده را اسکان داد

اترک: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت ۳۱۸ مسافر را که به علت برف و کولاک در راه مانده بودند اسکان دادند.

به گزارش اترک، ابوالفضل محبان از امدادرسانی به ۸۰۰  خودروی گرفتار و 2 هزار و ۸۴۰ نفر که در اثربارش برف و کولاک دچار مشکل شده بودند خبر داد و افزود: بیشتر این افراد در محور مواصلاتی  بجنورد به جنگل گلستان با کولاک وبرف شدید مواجه وگرفتار شده بودند. 

وی با اشاره به آماده سازی ۴۲ مکان برای اسکان اضطراری درراه ماندگان  ومسافران خاطرنشان کرد : در بین افرادی که  اسکان اضطراری داده شده اند، ۳۱۸ بسته تغذیه اضطراری و انواع کنسرو توزیع شد.

وی گفت: با ورود سامانه بارشی و وقوع برف و کولاک ۱۳۰نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب  ۲۴ تیم عملیاتی و پشتیبانی و ۲۴خودروی عملیاتی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان بکارگیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد : تیم های امدادی جمعیت هلال احمر هم چنان در حالت آماده باش به سر می برند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی دارای ۱۶۰ نیروی دائمی، سه هزار نیروی امداد و نجات و هفت هزار داوطلب جوان است.

مسافران زیادی از نخستین ساعات بامداد روز جمعه تا بامداد روز شنبه به علت برف و بوران در محورهای ارتباطی خراسان شمالی واقع در شمال شرق دچار مشکل شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه