ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اشتغال بیش از 1800 نفر از ابتدای سال جاری در سطح شهرستان بجنورد

اترک: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۸۱۱ نفر در سطح شهرستان بجنورد توسط دستگاههای اجرایی، مشاغل خانگی و معرفی از طریق کاریابی های غیر دولتی صاحب شغل شده اند.

 به گزارش اترک، سرپرست مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان ضمن بیان این خبر گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان بجنورد طبق تعهد اشتغال خود تا پایان آذر ماه 1400 توانسته اند برای تعداد هزار و ۹۵ نفر شغل ایجاد کنند.

ارسلان پاکنام تصریح کرد: در همین راستا تعداد 228 طرح مشاغل خانگی با مبلغ ۱۳۷هزار و ۴۰۰میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی و از این تعداد 107 طرح با مبلغی بالغ بر 55 هزار میلیون ریال از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی افزود: از تعداد طرح های مشاغل خانگی 319 اشتغال بصورت مستقل ، 137 اشتغال تحت پوشش و 60 مورد پشتیبان است.

پاکنام ایجاد اشتغال از طریق معرفی از طرف کاریابی های غیر دولتی شهرستان بجنورد را تعداد 200 مورد به شرکت ها و کارخانجات مشمول قانون کار عنوان کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه