ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح ۹ مدرسه خیرساز در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۹ مدرسه خیر ساز استان با ۲۶ کلاس درس همزمان با گرامیداشت دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش اترک، امین فلاح کوشکی اظهار داشت: برای ساخت این فضاهای آموزشی ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۳۰ درصد آن را نیکوکاران مشارکت داشته اند.

وی افزود: این مدرسه ها با زیربنای سه هزار و ۱۰۰ متر مربع آموزشی ساخته شده است که طول دیوار کشی آنها هزار و ۳۸۵ متر است.

وی بابیان اینکه برای این فضاهای آموزشی حدود ۱۰ هزار متر مربع محوطه سازی انجام شده است گفت: با بهره برداری از این فضاهای آموزشی یک هزار دانش آموز از این مدارس بهره مند خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امسال ۴۳ خیر ۳۸ مدرسه در قالب ۱۳۹ کلاس درس با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعهد کردند.

فلاح کوشکی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۸ خیر ۳۹ مدرسه در قالب ۱۳۲ کلاس درس با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعهد کرده بودند. 

وی گفت: امسال میزان تعهد نیکوکاران در ساخت مدارس نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: پیش بینی می شود که در سال آینده تعهد نیکوکاران ۳۰ درصد افزایش یابد.

فلاح کوشکی اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۲۰ مدرسه استان نیازمند تخریب و بازسازی است که این میزان ۱۱ درصد مجموع مدارس استان را تشکیل می دهد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه