ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی ۱۱۵ طرح اشتغالزا به بانک های خراسان شمالی

اترک: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: 115 طرح اشتغالزا به منظور دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شدند.

به گزارش اترک، حسن پارسی پور اظهار کرد: ایجاد این 115 طرح اشتغالزا به تامین 550 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این طرح ها برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و در حال تشکیل پرونده هستند.

پارسی پور همچنین عنوان کرد: در عین حال، استان از 400 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای ایجاد و راه اندازی طرح های جدید اشتغالزا برخوردار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر استان از هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 نیز بهره مند شده است که به دنبال آن هستیم این تسهیلات برای راه اندازی بنگاه های کوچک اقتصادی به منظور اشتغالزایی و رونق کسب و کار اختصاص داده شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت طرح بزرگ صنعتی و کشاورزی به کارگروه اشتغال استان معرفی شده اند، گفت: ایجاد و راه اندازی این هشت طرح به تامین بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارد که در تلاش هستیم برای آنها از سهم منابع ملی جذب کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه