ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش 10 درصدی استحصال آب شرب در استان خراسان شمالی

در نه ماهه سال جاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی بیش از 64 میلیون و 350 متر مکعب آب شرب استحصال و در بین مشترکان توزیع نمود که نسبت به مدت مشابه در سال 99 شاهد افزایش بیش از 10 درصدی هستیم.

به گزارش اترک، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت با بیان خبر فوق گفت: تامین آب سالم و بهداشتی با رعایت کلیه استانداردها از مهترین وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب است که پس از استحصال، تصفیه، گند زدایی و کلر زنی در بین مشترکان توزیع می شود.

غلامحسین ساقی افزود: در راستای اجرای همین وظیفه در نه ماهه سال جاری بیش از 36 میلیون و 350  مترمکعب آب شرب از منابع تامین آب استان شامل، سدها، چاهها،  چشمه ها و قنات ها استحصال و در اختیار هم استانی ها قرار گرفته است.

وی گفت: از این میزان آب استحصال شده بیش از 16 میلیون  متر مکعب مربوط به آب های سطحی است که از سه سد شیرین دره در بجنورد، بارزو در شیروان و سد بیدواز در اسفراین و بیش از 48 میلیون متر مکعب دیگر آن از منابع آبهای زیر زمین تامین شده است.

ساقی در ادامه با اشاره به افزایش بیش از 10 درصدی تولید آب در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 99 گفت: در نه ماهه سال 1399 میزان استحصال آب 58 میلیون و 132 متر مکعب بوده که در سال جاری این رقم به 64 میلیون و 357 متر مکعب رسیده که نشان دهنده افزایش بیش از 10 درصدی این موضوع  است.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به خشکسالی های اخیر و افت آبدهی منابع آب شرب استان انتظار می رود هم استانی های عزیز ضمن پرهیز از اسراف،  با بکار گیری راهکار ها، تجهیزات  و شیرآلات کاهنده،  یاریگر خادمین خود در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در راستای ارائه خدمات مستمر و پایدار به مشترکان در تمامی نقاط استان باشند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه