ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تا پایان سال آینده؛

کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در خراسان شمالی راه اندازی می شود

اترک: مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی استان طی دو سال آینده در استان خبر داد.

 

دکتر جلال جهان نیا در گفتگو با اترک گفت: هم اینک فضای ایجاد کلینیک تخصصی تامین اجتماعی خراسان شمالی تحویل پیمانکاران داده شد و اکنون با پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی، طی دو سال آینده به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای این کلینیک تا کنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: در این کلینیک تمام بخش های درمانی تخصصی و درمانگاه مستقر و بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات رایگان بهره مند خواهند شد.

دکتر جهان نیا همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی خراسان شمالی در بجنورد منحصربه فرد ترین بیمارستان استان است، اضافه کرد:  در حال حاضر تمام خدمات برای بیمه شدگان این سازمان رایگان بوده و دو فوق تخصص جراحی ستون مهره ها و قرنیه هم در این بیمارستان مستقر هستند.

وی یکی از معضلات بیمارستان تامین اجتماعی را محدودیت فضا با توجه به افزایش جمعیت و افزایش بیمه شدگان استان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این کلینیک تخصصی مشکل محدودیت فضای بیمارستانی تامین اجتماعی تا حدودی رفع می‌شود.

دکتر جهان نیا همچنین افزود: کلینیک تخصصی تامین اجتماعی استان در زمینی به متراژ چهار هزار متر مربع با سه طبقه احداث خواهد شد و با این اقدام ۶۰ تخت هم به تخت های فعلی بیمارستان تامین اجتماعی افزوده می شود.

وی توسعه آزمایشگاه، اورژانس و رادیولوژی، خریداری دستگاه آندوسکوپی، خریداری دستگاه سونوگرافی پیشرفته،  ارتقا سی تی اسکن و ... را بخشی از اقدامات این بیمارستان عنوان کرد که در آینده ای نزدیک محقق می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی همچنین از راه اندازی بخش دیالیز در موازات احداث ساختمان کلینیک تخصصی تامین اجتماعی خبر داد و گفت: اعتبار این بخش هم مشخص شده و با تخصیص اعتبار به زودی عملیات ساخت بخش دیالیز تامین اجتماعی نیز آغاز می شود.

دکتر جهان نیا اظهار کرد: در حال حاضر بجنورد به عنوان مرکز استان تنها دارنده بیمارستان تامین اجتماعی است و در شهرستان های شیروان، اسفراین و جاجرم درمانگاه دو شیفته تامین اجتماعی فعالیت دارند و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی آشخانه هم در حال پیگیری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی یادآور شد: در بازه زمانی کرونا هم ۱۰۰ تخت بیمارستانی تامین اجتماعی بجنورد به بیماران کرونایی اختصاص یافت و این بیمارستان کمترین آمار مرگ و میر کرونایی را به ثبت رساند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه