ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رفع تصرف ۴۱ هکتار زمین ملی خراسان شمالی طی امسال

اترک: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۹ ماهه امسال حدود ۴۱ هکتار زمین ملی در اطراف شهرهای استان به ارزش یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال رفع تصرف و اجرای احکام برای آنان انجام شده است.

به گزارش اترک، قاسم قاسمی اظهار داشت:  یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی در ۹ ماهه امسال ۲۶ هکتار زمین ملی را با اجرای احکام قضایی بازپس گرفته و ۱۴ هکتار هم اقدام به رفع تعرض فوری کرده است.

وی با اشاره به ارزش ریالی یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی پرونده های مزبور افزود: از این میزان ۲۳۵ میلیارد ریال مربوط به اجرای احکام قضایی و ۹۲۴ میلیارد ریال آن مربوط به رفع تعرض فوری بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۱ فقره پرونده مربوط به اجرای احکام قضایی است که از این تعداد  هفت مورد خلع ید، یک مورد تخلیه منزل و سه مورد قلع و قمع اتفاق افتاده است و همچنین ۲۵ پرونده نیز در خصوص رفع تعرض فوری انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از زمین های ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

بر اساس این گزراش مساحت زمین های در اختیار یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ۲۷ هزار و ۱۸۵ هکتار است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه