ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مکان یابی دفن گاه جدید زباله مرکز استان گرفتار تنش اجتماعی

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: مکان یابی برای ایجاد دفن گاه جدید زباله مرکز استان به علت وجود تنش اجتماعی همچنان بلاتکلیف است.مکان یابی دفن گاه جدید زباله مرکز استان گرفتار تنش اجتماعی,

به گزارش عصراترک، علیرضا باغچقی درباره جانمایی زمین برای ایجاد دفن گاه زباله و راه اندازی کارخانه کمپوست مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: تا به کنون چند بار مکان یابی برای جمع آوری زباله شهر بجنورد انجام شده، با این وجود، به علت مدیریت ضعیف پسماند مرکز استان در گذشته، به تنش اجتماعی منجر شده است.

باغچقی در ادامه با تصریح بر این مطلب که اعتماد عمومی از مدیریت پسماند استان از بین رفته، افزود: این مسئله، مکان یابی برای جمع آوری زباله ها را با سختی مواجه کرده و تنش اجتماعی را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: ابتدا باید اعتماد عمومی در استان جلب شود، سپس مکان یابی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی درباره تفکیک زباله ها در استان نیز اظهار کرد: ابتدا، شهرداری ها باید موضوع تفکیک زباله از مبدا را به شهروندان آموزش دهند که در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده است، با این وجود راضی کننده نیست.

وی توصیه کرد: شهرداری ها بجای جمع آوری هر روزه زباله های شهری از سطح معابر، یک روز در میان زباله های خشک و تر را جمع آوری کنند.

باغچقی خاطر نشان کرد: البته استارت آپ ها برای ارائه طرح به منظور بهره برداری بهتر از زباله ها دعوت شده اند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه