ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری از طریق سامانه «جانا»

اترک: معاون گردشگری خراسان شمالی از صدور ۲ پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری از طریق سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش اترک، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام صدور ۲ پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری از طریق سامانه جانا در خراسان شمالی، اظهارکرد: برای نخستین‌بار صدور پروانه بهره‌برداری موقت ۶ ماهه ۲ مجموعه گردشگری از طریق سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) در استان انجام شد.

وی گفت: سامانه جانا باهدف الکترونیکی شدن فرایندهای مرتبط با صدور مجوزهای تأسیسات گردشگری و دسترسی عموم به خدمات این حوزه به‌صورت آنلاین راه‌اندازی شده است و ازاین‌پس صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری مربوط به‌تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی که قبلاً به‌صورت دستی انجام می‌شد از سامانه مذکور انجام می‌گیرد.

معاون گردشگری خراسان شمالی در ادامه افزود: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه، تمام تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده، از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مجوز بهره‌برداری ۶ ماهه، در صورت گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط و انجام استانداردسازی و اخذ گواهینامه کیفیت استانداردسازی خدمات، پروانه بهره‌برداری با اعتبار سه‌ساله صادر می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه