ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شناسایی ۱۶ انبار متخلف روغن موتور، برنج، لاستیک و شکر در خراسان شمالی

اترک: معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی از شناسایی ۱۶ انبار متخلف طی هشت ماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش اترک، علی وفاخواه اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام شده در هشت ماه امسال، ۱۶ متخلف انبار که اقدام به احتکار، عدم اعلام موجودی، اخفا و امتناع از عرضه کالا از جمله روغن موتور، شکر، گندم، جو، برنج و لاستیک کرده بودند شناسایی شدند.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در این بخش را ۲۱ میلیارد و ۲۱ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۴۵۰ ریال اعلام کرد و افزود: طی همین مدت ۲۲۸ پرونده بهداشتی نیز به ارزش ۶۸۴ میلیون ریال تشکیل شد.

 

+تشکیل ۱۰۹ پرونده قاچاق در استان

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان همچنین گفت: براساس پنج هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی و نظارت در هشت ماه امسال، ۱۰۹ پرونده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طی یک هزار و ۱۹۵ مورد گشت مشترک نیز یک هزار و ۵۵ پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۰۶ ریال تشکیل شد.

وفاخواه با بیان اینکه از مجموع شکایات انجام شده، ۲۶۹ متخلف شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در بازار می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه