ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مصرف گاز صنایع خراسان شمالی محدود شد

اترک:  مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: کاهش دمای هوا سبب افزایش مصرف گاز خانگی در استان شد این شرکت برای جلوگیری از قطعی گاز، استفاده از آن را در صنایع بزرگ محدود کرد.

به گزارش اترک، حسن رضا میربلوکی با اشاره به اینکه مصرف گاز در سیمان بجنورد به صفر نزدیک شده است به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصرف گاز در سیمان از نیمه‌های آبان محدود شده و اکنون به زیر یکهزار مترمکعب در روز رسیده است. 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: محدودیت میزان مصرف گاز در صنایع بزرگ از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی در شیروان، فولاد اسفراین، لوله گس‌تر و آلومینا اعمال شده است.  

وی گفت: شرکت سیمان بجنورد محدودیت‌های مصرف گاز را در این واحد صنعتی اجرا کرده است اما ریخته گری اسفراین از این امر سرپیچی کرده و در شبانه روز گذشته  بسیار بیشتر از میزان تعیین شده، مصرف داشته است.

میربلوکی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در واحد لوله گس‌تر اسفراین در شبانه روز گذشته ۵۶ هزار و ۸۳۱ مترمکعب و در ریخته گری اسفراین ۱۱۱ هزار و ۷۵۶ مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: در این مدت در شرکت پتروشیمی خراسان یک میلیون و ۴۱۸ هزار مترمکعب گزارش شده است. 

وی اظهار داشت: محدودیت برای مصرف گاز صنعت پتروشیمی در سطح ملی تصمیم گیری می‌شود و پتروشیمی خراسان واقع در شهرستان بجنورد تاکنون مشمول این محدودیت نشده است. 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: در سطح کشور سهم سوخت صنعت پتروشیمی ۶۰ میلیون مترمکعب تعیین شده است که محدودیت‌ها بر این اساس برای این صنایع اعمال خواهد شد.   

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه