ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بیش از ۲ میلیارد تومان برای دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی هزینه شد

اترک: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.

به گزارش اترک، مجید الهی راد بیان اینکه اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند استان  تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: این میزان هزینه باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری بوده است.

وی افزود: امسال بین تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، بسته‌های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد استان، مراکز نیکوکاری و خیران تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه به اهدای ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند به‌منظور برگزاری کلاس‌های مجازی اشاره کرد و گفت: ارزش تبلت‌های توزیع‌شده ۶۰۰ میلیون تومان بود که این اعتبار باهم افزایی خیران و کمیته امداد تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سال گذشته نیز بیش از ۷۰۰ دستگاه تبلت خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد که ارزش این تبلت‌ها ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود.

الهی راد در ادامه به خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر، پرداخت کمک‌هزینه تحصیل به دانش‌آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات کنکور و پرداخت کمک‌هزینه بازگشت به تحصیل برای دانش‌آموزان بازمانده یا ترک تحصیل، از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی گفت: در این بخش نیز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط منابع داخلی کمیته امداد و منابع دولتی هزینه شده است.

بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استان‌های کشور قرار دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه