ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گامی برای توسعه شیروان:

نشست هم اندیشی شهرداران ادوار شیروان برگزار شد

شیروان/جوادحشمتی:صبح روز گذشته با پیشنهاد و دعوت احمدی شهردار شیروان ، اولین نشست هم اندیشی شهرداران ادوار این شهر با هدف استفاده از تجربیات و پیشنهادات برای توسعه و پیشرفت شهر برگزار شد.

استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان در مدیریت شهر

شهردار شیروان در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به شهرداران سابق گفت: در شروع فعالیت در شیروان ، اساس کار را تعامل و استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان در مدیریت مجموعه بزرگ شهرداری قرار دادیم و امروز خوشحالیم که شهرداران سابق نیز به دعوت ما لبیک گفتند.

مهندس احمدی ادامه داد: اگر شهرداران محترم ادوار کاری و برنامه ای را به هر دلیل نتوانتستند انجام دهند ما اعلام آمادگی میکنیم با کمک هم آن را به سرانجام برسانیم.

شهردار شیروان تاکید کرد: دوره مسئولیت زمان کوتاه و اندکی است که باید در راستای خدمت به مردم صرف شود.

آمادگی کامل برای تبادل‌نظر و هم‌اندیشی با شهرداران ادوار اعضای شورا و شهردار

محمدزاده قانعی، رییس شورای اسلامی شهر شیروان نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گفت: اعضای شورا و شهردار آمادگی کامل برای تبادل‌نظر و هم‌اندیشی با شهرداران ادوار را دارد چرا که یقین داریم، تمام شهرداران سابق دارای تجربه‌های ارزنده‌ای هستند که باید در راستای توسعه و پیشرفت شهر از آن‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: انشالله برنامه ریزی خواهیم کرد در ادامه، جلسات تخصصی را با شهرداران ادوار برگزار کنیم.

نباید شهر را فدای باند بازی های سیاسی و جناحی کنیم

مهندس کوهستانی نیز در این جلسه با بیان اینکه رمز موفقیت شهردار ، تعامل و همکاری خوب شورا و شهرداری است و نباید شهر را فدای باند بازی های سیاسی و جناحی کنیم گفت: شهردار مهمترین کارش می تواند متحد کردن اعضای شورا باشد که اگر این اتفاق بیفتد میتوان به توسعه شهر امیدوار بود.

وی ادامه داد: تعامل با ادارات و دستگاه های اجرایی طبق گفته سایر دوستان باید محوریت باشد چرا که با تعامل و همفکری بسیاری از مشکلات شهری مرتفع می شود.

مهندس کوهستانی تاکید کرد: پیشنهاد ما این است از جلسات و نشست های بعدی ، موضوعات بصورت تخصصی بررسی شود.

آماده کمک و حمایت از مجموعه مدیریت شهری هستیم

مهندس برازنده نیز در این جلسه با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است گفت: به روز آماده کمک و حمایت از مجموعه مدیریت شهری هستیم .

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرداری روز به روز جدیدتر می شود ادامه داد: رابطه بین شهرداری و مردم را باید شورا تامین کند .

مهندس برازنده گفت: مهمترین مساله در شهرداری امروز افزایش بی رویه نیروها است چرا که همه میدانیم هیچ شهرداری نتوانسته تعدیل نیرو بکند.

وی تاکید کرد: کار کردن و تعامل با ادارات های شهرستان یک اصل مهم است.

شهرداری جای سیاسی بازی نیست

مهندس رضوانی نیز در این جلسه با تبریک انتخاب شهردار جدید گفت:  انتخاب شهردار غیربومی معایب و حسن هایی دارد که به جرات می توان گفت حُسن هایش بیشتر است.

وی با اشاره به گستردگی کار شهرداری ها ادامه داد: شهرداری جای سیاسی بازی نیست چرا محور فعالیت های ما خدماتی است .

رضوانی تصریح کرد: باید در شهرداری کارها برنامه محور عمل شود و از روزمرگی ها جلوگیری شود.

وی گفت: نباید شورای شهر خانه امن نیروهای شهرداری بشود و شهرداری نتواند به خاطر کم کاری با نیروهایش برخورد اداری بکند

مهندس رضوانی تاکید کرد: اجرای پروژه های عمرانی را درگیر پروسه های سخت اداری نکنید و کارگروهی تشکیل شود تا زمینه اجرای پروژه ها در اسرع وقت فراهم شود

لزوم کسب درآمد در شهرداری

مهندس سارزاده نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری نهادی است که خود باید درآمد کسب کرده و خودش هزینه هایش را تامین کند گفت: با مجموعه پرسنل شهرداری باید با تعامل و همدلی کارها را پیش برد لذا تاکید می شود در انتخاب معاونین و مسئولین واحدها دقت بیشتری صورت بگیرد و پاکدستی و تجربه ملاک باشد.

وی افزود: مردم باید در جهت پرداخت عوارض به خوبی توجیح شوند چرا که اعتبار پروژه های عمرانی شهرداری از محل همین عوارض باید تامین شود.

مهندس سارزاده ادامه داد: بر عملکرد پیمانکاران به خوبی نظارت شود تا هزینه بر دوش شهرداری تحمیل نشود و جان مردم به خطر نیفتد که نمونه آن امروز پل خاتم الانبیا با این عمر کم ترک برداشته و این اصلا قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: از ظرفیت های سرمایه گذاری شهر به خوبی استفاده و منبع درآمد خوبی برای مردم ایجاد کنید.

تعامل، اساس و محور فعالیت های شورا و شهرداری

اسکندریان عضو شورای اسلامی شهر شیروان نیز در این جلسه با تشکر از شهرداران ادوار شهر گفت: اساس و محور فعالیت های شورا و شهرداری بر اساس تعامل خواهد بود و مطمعنا از تمام ظرفیت ها استفاده میکنیم.

وی ادامه داد: پیس بینی انجام برنامه های خوبی برای شهر شده است که امیدواریم با کمک همه عزیزان به سرانجام برسد.

مجموعه شورا آماده استفاده از تجربیات همه است

مهندس حسنی عضو شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت : امروز باقی الصالحاتی از شهرداران ادوار در شهر دیده می شود و مردم قدردان تلاشهای این عزیزان است.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی بدلیل سیاسی کاری ها خیلی از اتفاقات خوبی که می توانست توسعه شهر را رقم بزند نیفتاد.

مهندس حسنی تاکید کرد: مجموعه شورا آماده استفاده از تجربیات همه بزرگواران است

استفاده از تجربیات شهرداران اسبق در اولویت است

آریان فرد عضو شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از شهرداران سابق به دلیل برخی از مشکلات نتوانستند امروز در این جلسه حاضر شوند که در تماس تلفنی ضمن عذرخواهی از  این موضوع استقبال کردند.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات شهرداران اسبق که هر کدام از این بزرگواران اقدامات ارزنده را برای شهر انجام داده اند امروز در اولویت ما قرار دارد.

بازگشایی مسیر بین پل حکیم تا خاتم الانبیا اجرایی شود

دکتر شاهرخی نیز در این نشست با تشکر از برگزاری این جلسه پیشنهاد داد شهرداری و شورا طرح بازگشایی مسیر بین پل حکیم تا پل خاتم الانبیا را بعنوان یکی از  پروژه های هائز اهمیت را اجرایی کنند .

گفتنی در این مراسم از خدمات ارزنده شهرداران ادوار به پاس زحمات در آبادانی شهر تقدیر به عمل آمد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه