ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رکورد دار پرتاب وزنه ایران در گفت و گو با اترک مطرح کرد:

پرتاب رویای المپیک با خطای میلی متری

اترک/سیما وحدانی:شاهین مهردلان رکورد دار پرتاب وزنه ایران سال پر رقابتی را گذراند و گرچه با رویای المپیکی شدن به سختی های این راه غلبه می کرد اما با خطای میلی متری سودای المپیک را از دست داد و امسال از مهم ترین برنامه های خود به 3 رویداد مهم آسیایی اشاره می کند،خوشبختانه سال بدون آسیبی را سپری می کند و امیدوار به کسب مدال در رویداد های آسیایی است.

او در گفت و گو با خبرنگار ما از تمرینات پر فشارش می گوید که بعد از رقابت های لیگ و ریکاوری مجددا مهیای رقابت های آسیا می شود.

مهردلان در راه رقابت های آسیایی و جهانی

مهردلان از مهم ترین رویداد های پیش رو به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در قزاقستان،مسابقات جهانی داخل سالن صربستان و مسابقات بازی های داخل سالن آسیا و هنر های رزمی که اسفند ماه برگزار می شود اشاره می کند.

شروع تمرینات مهردلان در مشهد

مهردلان این روز ها تمرینات خود را در مشهد سپری می کند چون به گفته خودش امکانات مشابهی با شهرهای پیشرفته در رشته پرتاب دارد.

گذر از سال سخت کسب سهمیه المپیک

سالی که گذشت سال نسبتا سخت و پر فشاری بود و مهردلان برای کسب سهمیه المپیک با سختی های بسیاری دست و پنجه نرم کرد.

گرچه خطای میلی متری او را از رویای کسب سهمیه متوقف کرد و تلخ ترین خاطره را به گفته خودش رقم زد اما امسال بنا دارد پر قوا تر از سال گذشته برای مدال آوری بجنگد.

رکورد سازی ها مانع المپیکی شدن

او می گوید: برای کسب سهمیه المپیک تا آخرین لحظه تلاش کردم اما رکورد سازی ها بیشتر از سال های گذشته اتفاق افتاد و سبب شد ورود در رشته پرتاب وزنه که تنها 32 نفر می توانستند مجوز بیابند فراهم نشود.در دو ها حضور در المپیک راحت تر اتفاق می افتد و تعداد ورزشکاران به 64 نفر می رسند اما در پرتاب وزنه این شرایط مهیا نشد.

او از مهم ترین برنامه های پیش رو به 3 مسابقه آسیایی و جهانی اشاره می کند که خوشبختانه بدون آسیب تمرینات پر فشاری را برای مدال آوری می گذراند در حالی که در سال های گذشته نسبتا همراه با آسیب تمرینات به سختی پیگیری می شد.

او رکورد فضای باز ایران را می زند و 3 بار در 3 مسابقه متعدد  که دو مسابقه بین المللی بود رکورد دار می شود اما برای کسب سهمیه المپیک متاسفانه  شرایط برای حضورش فراهم نمی شود و یک سری مسایل بین المللی نیز اجازه نمی دهد که او بتواند المپیکی شدنش را مسجل کند.

او از حمایت های همه جانبه فدراسیون می گوید که توانست دوست و همراه ورزشکاران باشد و همه جوره از مدال آوران حمایت کند.

شیرین ترین رویای شاهین

مهردلان 2 سال قبل رکورد دار پرتاب وزنه داخل سالن ایران و آسیا می شود و بعد 10 سال نیز رکورد فضای باز را می شکند و شیرین اتفاق برایش رقم می خورد.

شاهین هدف خود را کسب مدال در بازی های آسیایی بیان می کند که هر 4 سال برگزار می شود و در دوره  قبل این مسابقات در جاکارتا برگزار شد و کم تجربگی،مصدومیت و برخی اتفاقات مانع از کسب مدال مهردلان می شود.

او ابراز امیدواری می کند بدون آسیب دیدگی بتواند به رقابت های  آسیایی راه پیدا کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه