ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مازیار زارع؛ مرد نبرد ملوان برای صعود

ملوان در هفته نخست لیگ یک در برابر آرمان گهر ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل های حمید کاظمی و محمد رستمی گرفت.

زننده گل های تیم ملوان در این بازی فصل گذشته پیراهن تیم بادران را برتن داشتند. البته حمید کاظمی که آقای گلی در لیگ یک را در کارنامه دارد در نیم فصل نخست بازیکن هوادار بود اما درادامه مسیر به بادران آمد و این دو بازیکن به اتفاق با بادران تا هفته های پایانی مدعی صعود به لیگ یک بودند. این حضور نشان می دهد مازیار زارع مربی جوان ملوان که بدون شک در این فصل مربی باتجربه تری به نسبت فصل گذشته است و تصمیمات بهتری را خواهد گرفت تیمش را با بازیکنانی بسته که به دنبال صعود به لیگ برتر باشند وتنها حضو ردر لیگ یک برای ملوان کافی نیست. به خصوص که در لیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند و کسب عنوان سومی در این رقابت ها هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

هر چند نتیجه در هفته نخست ملاک دقیقی برای ارزیابی تیم ها نیست به خصوص که لیگ یک ماراتن فوتبال است اما نمایش ملوان در برابر تیم خوب آرمان گهر که از نظر فوتبالی یکی از تیم های قابل احترام لیگ یک بشمار می رود نشان می دهد شاگردان مازیار زارع این فصل عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده اند و به دنبال امتیازگیری در همان هفته های ابتدایی و در نهایت ایجاد فاصله با سایر رقبا هستند. حسن ملوان این فصل به نسبت فصل گذشته این است که دارای تشکیلات بهتری شده است و این می تواند در بیرون از زمین کمک زیادی به ملوان بکند. بنا به گفته فریبرز محمود زاده – رییس برگزاری بازی های لیگ یک ملوان اولین تیمی بود که در بازی ها ثبت نام کرد و از سویی 25 درصد از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده است. این ها بیانگر این مسئله است در فصل پیش رو ملوان متفاوتی را به نسبت فصل گذشته شاهد خواهیم بود. بطوریکه در بازی نخست در برابر آرمان گهر به خوبی قدرت خود در تاکتیک تیمی را به حریف دیکته کرد و یک پیروزی خوب و شیرین به دست آورد.

در ادامه و در صورتی که حضور تماشاگردر استادیوم آزاد شود ملوان برای صعود به لیگ برتر یار دوازدهم پیدا خواهد کرد. مازیار زارع به دنبال پایان دادن به حسرت حضور قوی سپید در لیگ برتر است و به خوبی می داند برای رسیدن به این ماموریت کار سختی پیش رو دارد و باید ایستاده بجنگد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه