ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شناگر تیم ملی: امیدوارم سهمیه جهانی بگیرم

مهدی انصاری گفت: تمام تلاشم را در جام جهانی دوحه می‌کنم تا بتوانم ورودی مسابقات جهانی ابوظبی را کسب کنم.

ملی پوش شنا در خصوص اعزام به رقابتهای جهانی دوحه اظهار کرد: سه شنبه ۲۷ مهر به این مسابقات اعزام می‌شویم و مسابقات از ۲۹ مهر تا یک آبان در دوحه انجام می‌شود. یک ماه قبل مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان انجام شد و هر ورزشکاری که توانست حدنصاب تعیین شده فدراسیون برای این مسابقات را کسب کند اعزام خواهد شد.

شناگر ملی ایران گفت: البته چند شناگران جوان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد. آنها رکورد ملی را زدند و به همین دلیل به این مسابقات اعزام خواهند شد. البته آنها رکورد ورودی مسابقات را کسب نکردند اما رکوردهای خوبی را شنا کردند.

انصاری در مورد کسب سهمیه قهرمانی جهان ابوظبی گفت: این مسابقات برای کسب ورودی جهانی ابوظبی است. فینا رکوردها را از قبل تعیین کرده و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم اواخر آبان به مسابقات جهانی ابوظبی اعزام خواهیم شد.

وی در خصوص سطح آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جام جهانی دوحه گفت: به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده‌ام. فاصله این مسابقات تا ابوظبی خیلی کم است. من در دوحه می‌خواهم فقط ورودی جهانی را کسب کنم تا در ابوظبی عملکرد بهتری داشته باشم و به رکوردهای خوبی برسم. می‌خواهم برای مسابقات ابوظبی به ۱۰۰درصد آمادگی برسم.

شناگر ملی ایران افزود: حدنصاب B, پروانه (۱۰۰ متر) برای ورودی جهان ابوظبی ۵۳.۱۵ است. رکورد ملی این ماده هم ۵۲.۷۸ و در اختیار خودم هست که بهتر از ورودی جهانی است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که در دوحه بتوانیم کسب سهمیه کنیم و در ابوظبی هم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه