ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گرایی: قول می‌دهم ولاسوف را شکست دهم

دارنده سه مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: در این چند سالی که تا المپیک مانده، شاید برد و باخت‌های دیگری داشته باشم، اما من به هیچ چیز دیگری جز طلای المپیک فکر نمی‌کنم.

محمدعلی گرایی در مورد مسابقات کشتی جهانی نروژ و کسب مدال برنز وزن 77 کیلوگرم اظهار داشت: در کل راضی بودم و کسب مدال برنز هم با توجه به فشار سنگین روحی که روی من وجود داشت، خوب بود.

دارنده سه مدال برنز کشتی فرنگی جهان در مورد اینکه در نروژ هم اثرات روحی ناکامی در المپیک در او کاملا مشهود بود، تاکید کرد: بعد از شکستی که در المپیک داشتم، تمام فکر و ذکرم این بود که چرا چنین اتفاقی در توکیو رخ داده، بعد هم دنبال فرصتی بودم که این ناکامی را به نحوی جبران کنم و باید ابتدا فکر شکست از درونم بیرون می‌رفت. مسابقات جهانی اولین فرصت بود، می‌خواستم خیلی بافکر کشتی بگیرم و همین‌طور هم کار کردم اما یک اشتباه خیلی کوچک مقابل ولاسوف کار را خراب کرد.

گرایی در مورد اینکه کارشناسان کشتی فاصله او با رومن ولاسوف روس را هرگز 9 امتیاز نمی‌دانند، گفت: از همین جا و همین لحظه قول می‌دهم که در کشتی بعدی، خیلی راحت‌تر با ولاسوف کشتی گرفته و او را ببرم.

این کشتی گیر شیرازی ادامه داد: تا حالا با هم کشتی نگرفته بودیم، او طوری که می‌گفتند، نبود. اکثر آنهایی که کشتی گرفته باشند، متوجه حرفم می‌شوند که یک لحظه در مبارزه با ولاسوف کشتی از دستم در رفت، کسی که کشتی نگرفته باشد، متوجه صحبتم نمی‌شود، ولی واقعا گیر افتادم. خودم یک صحنه اشتباه داشتم، نقطه قوت ولاسوف در خاک است، روی این موضوع کار کرده بودم. اصلی‌ترین حریفم همین کشتی گیر بود، برای این مبارزه هم برنامه داشتم ولی متاسفانه با اشتباه، کشتی از دستم در رفت.

کاپیتان تیم ملی فرنگی در مورد حضور رحیم گیوی در کنار او و رضا گرایی در مسابقات جهانی تصریح کرد: قطعا خیلی تاثیر مثبتی داشت، وقتی مربی خودت که با او در مسابقه داخلی شرکت کردی، در مسابقه جهانی کنارت باشد، بهتر درکت می‌کند و این اتفاق خوبی است.

گرایی تاکید کرد که با این مدال فشار از دوشش برداشته شده: نمی‌توانم بگویم دیگر به شکست المپیک فکر نمی‌کنم ولی حالا با این برنز کمتر فکر خواهم کرد. زمانی واقعا آرام می‌گیرم که طلای المپیک را به دست آورم. تمام فکر و ذکرم همین خواهد بود، در این چند سالی که تا المپیک مانده، شاید برد و باخت‌های دیگری داشته باشم، اما من به هیچ چیز دیگری جز طلای المپیک فکر نمی‌کنم، وقتی در پاریس به این مدال برسم، دین خودم را به خودم ادا کرده‌ام. تا حالا باید نزدیک به 3-4 مدال طلا گرفته باشم ولی متاسفانه مسائلی پیش آمد که هنوز طلا نگرفته‌ام.

دارنده سه مدال برنز کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه قصد کشتی گرفتن در لیگ را ندارد، گفت: فعلا به استراحت بلند مدت احتیاج دارم، در لیگ هم کشتی نمی‌گیرم، چون بعد از چند سال حضور در اردو، واقعا اذیت شده‌ام. البته تمرین خواهم داشت تا بدنم افت نکند، اما کشتی نمی‌گیرم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه