ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دبیر کوراش کشور و سرمربی تیم ملی کوراش در گفت و گو با اترک مطرح کردند:

امید کسب سکو در آسیا

اترک/سیما وحدانی:صدای کوراش را می شود این روز ها همین نزدیکی ها در کمپ بین المللی کوراش بجنورد شنید،مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد میزبان 20 کوراش کار با کارنامه کشور است که در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان هستند.

این ورزش پر قدمت که کارنامه پر برگ و باری در بخش آقایان خراسان شمالی دارد در بخش بانوان چندان چنگی نمی زند گرچه سرمربی تیم ملی کوراش نیز از خراسان شمالی است.

بتول پاکروح که سرمربیگری تیم ملی کوراش کشور را بر عهده دارد امید وار است به مدال های رنگی که بازیکنان تیم برای ایران کسب خواهند کرد.

او سطح تکنیکی و فنی بازیکنان استان را نیز بالا ارزیابی می کند و معتقد است :این ورزش در استان دارای ورزشکاران مستعد بسیاری است که بسا به نسبت سایر استان ها حرف برای گفتن دارند و فراهم شدن زمینه فعالیت این ورزش می تواند جرقه تقویت بازیکنان استان را فراهم کند.

او با بیان این که سومین دوره اردوی تیم ملی کوراش در بجنورد برگزار شده است به تاریخ این اردو ها که از 17 تا 30 مهر ماه در بجنورد برگزار می شود اشاره می کند.

به گفته وی دو بازیکن از خراسان شمالی نیز در اردو حضور دارند و مهتاب باغچق ی و زهرا باقری از امید های استان برای حضور در این رویداد خواهند بود.

او از تمرینات این اردو را به تمرینات فنی،هوازی و وزنه اشاره می کند که صبح و عصر پیگیری می شود.

سرمربی تیم ملی کوراش کشور با بیان این که امسال رقابت معتبری از کوراش تاکنون برگزار نشده است و پارسال اسفند برترین های کوراش کشور با یکدیگر برای حضور در اردوی تیم ملی تلاش کردند که رقابت های آسیایی 14 آذر برگزار خواهد شد و بازیکنان تیم ملی اردو های منسجمی را رای آماده سازی در پیش خواهند گرفت.

او سطح فنی بازیکنان را بالا ارزیابی می کند و امیدوار است با تلاش اعضای تیم بتوانیم سکو های رقابت های آسیایی را به ایران اختصاص دهیم.

او تقویت رده های سنی پایه را حائز اهمیت می داند و معتقد است فعالیت این رده ها می تواند به پشتوانه سازی تیم ملی کمک کند وخ وشبختانه این اتفاق در خراسان مشالی در حال انجام است.

او برگزاری رقابت های نوجوانان و جوانان المپیاد ایرانیان را نیز از مهم ترین رویداد های پیش روی کوراش ایران بیان می کند.

به گفته این مربی با کارنامه تیم ملی میزبانی های اردو ها و مسابقات در خراسان شمالی می تواند به پشتوانه سازی این تیم کمک کند و امیدواریم بتوانیم خراسان شمالی را به مهد کوراش کشور تبدیل کنیم.

کوروش خسرویار دبیر کوراش کشور نیز در ادامه افزود: این اردوی ملی با حضور ۴۰ کوراش کار بانو و آقا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجموعه کمپ بین المللی کوراش در مجموعه علیدخت بجنورد در حال برگزاری است.

 

وی افزود: این اردو با برگزاری مسابقات انتخابی و تست گیری از ورزشکاران به مدت دو هفته در خراسان شمالی برقرار می باشد، تا تیم ملی کوراش ۱۴ آذرماه امسال به مسابقات آسیایی اعزام شود.

خسرویار با اشاره به آمادگی خوب کوراشکاران در این اردو، گفت: این شهرستان، پارسال نیز میزبان نخستین اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۳۴ کوراشکار برای رقابت بازی های آسیایی ۲۰۲۱ تایلند بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه