ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اولین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و پشتیبانی پیشرفته در مشهد افتتاح شد

اترک/ذکاء: اولین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مسئولین در خراسان رضوی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین افتتاح مراکز نوآوری و کارآفرینی اظهار کرد: هوشمند سازی همه فرآیندها پایه اصلی برای تحول در شرکت ملی پست است.

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: ۶ مرکز مکانیزه در کشور راه‌اندازی شده و تجهیز تجزیه و مبادلات استان‌ها موجب کاهش آسیب‌دیدگی و کاهش خطاهای احتمالی در ارسال مرسولات است. پست نقش مهمی در رفع مشکلات کسب‌وکارها را دارد و باعث رفع فساد اقتصادی شده است

سبحانی فر خاطرنشان کرد: نوآوری علاوه بر حذف واسطه‌ها و رانت‌ها موجب شفافیت در ارائه است و مکمل فساد زدایی است.

معاون وزیر ارتباطات ضمن بیان توجه به محورهای پست هوشمند، تجارت الکترونیک، لجستیک یکپارچه، حمل‌ونقل پاک و دستگاه‌های پرداخت توسط مدیران پست در سراسر کشور افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های پست در کشور توسعه‌یافته است.

محمدرضا قادری، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست، اظهار کرد: افتتاح پنج مرکز نوآوری در کشور همزمان با هفته پست اتفاق مهمی است و تحول دیجیتال در پست موردتوجه اتحادیه جهانی پست قرارگرفته است.

وی افزود: در حوزه توزیع، تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال نیازمند تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

قادری ضمن اشاره به سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست تصریح کرد: امروز زمان گسترش همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم آمده و پست هوشمند و نوآور موتور اقتصاد دیجیتال کشور است.

سید احمد موسوی، مدیرکل پست خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون فناوری و نیاز پست به استفاده از این فناوری‌ها جهت رشد و ارتقای دانش فنی از شرکت‌های استارت آپی و شتاب‌دهنده‌ها استفاده خواهیم کرد.

 وی افزود: هماهنگی با پارک‌های علمی و فناوری و فاوا و عقد تفاهم‌نامه، معرفی شرکت‌های مستعد توسط پارک، معرفی شرکت‌های مستعد توسط پارک، اخذ درخواست از شرکت جهت در اختیار قرار دادن فضا و انجام مراحل اداری جهت عقد قرارداد، اسکان و تجهیز مکان توسط شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد پست، تعیین خطی مشی فعالیت جهت شرکت‌های طرف قرارداد، تهیه طرح‌های عملیاتی و تعیین برنامه زمان‌بندی، ارجاع شرکت‌های پیمانکار جهت بهره‌برداری از تسهیلات وزارتی، به‌کارگیری نتیجه طرح‌های اجراشده در بدنه پست به‌صورت آزمایشی، اصلاحات لازم در طرح‌های پیاده شده جهت انجام درست فرایندها از اقداماتی است که باید صورت گیرد.

مدیرکل پست استان خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به افتتاح پارک فاوای وزارت در طبقه چهارم پست مرکزی و استقرار خانه خلاق و نوآوری محتوی دیجیتال نیتک و شرکت سرزمین نوآوری گرین تک و همچنین هماهنگی انجام‌شده جهت استفاده از توان فنی و اطلاعاتی شرکت‌های زیرمجموعه این پارک‌ها توان اجرائی جهت رشد سریع مرکز نوآوری پست استان بیشتر خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: برابر هماهنگی انجام‌شده تعدادی از واحدهای طبقه پنجم ساختمان اداره کل فناوری در مشهد به شرکت‌های نوآور نیز اختصاص داده‌شده که در حال طی مراحل اداری جهت انجام این مهم است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه