ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صنایع، مسئولیت اجتماعی برای حفاظت از محیط‌زیست را انجام دهند

اترک/وطن خواهان: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه گفت: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شاخص و مهم سازمان محیط‌زیست ضرورت دارد.

دکتر علی سلاجقه با تأکید بر لزوم تبیین اقدامات شاخص و مهم سازمان حفاظت محیط‌زیست برای عموم مردم گفت: اطلاع‌رسانی برای محیط‌زیست ضرورت است و محیط‌زیست باید در این حوزه بسیار قوی عمل کند.

وی تصریح کرد: مسئولآن‌هم باید از اقدامات شاخص این سازمان مطلع شوند. بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های رسانه برای اطلاع‌رسانی حوزه محیط‌زیست استفاده شود.

سلاجقه ادامه داد: صنایع باید مسئولیت اجتماعی خود را برای حفاظت از محیط‌زیست انجام دهند و خسارت و آسیب‌های محیط‌زیستی باید توسط صنایع بهره‌بردار جبران شود.

معاون رئیس‌جمهوری هم‌چنین گفت: برای اجرای پروژه‌های مهم در کشور باید ملاحظات زیست‌محیطی رعایت شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه