ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اخطار نماینده مردم به نمایندگان مردم:

مردم را از بلاتکلیفی مدیریت شهری خارج کنید

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فرد منتخب به هر دلیل نتوانسته شرایط لازم را جهت تصدی مدیریت شهری کسب کند شورای شهر باید هر چه زودتر به دنبال نفر جایگزین باشد تا مردم از بلاتکلیفی مدیریت شهری خارج شوند.

 

به نوشته تسنیم، محمد وحیدی با انتقاد از عملکرد شورای ترافیک خراسان شمالی اظهار داشت: استاندار، معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی برای حل مشکل مردم درزمینهٔ تقاطع مرکز درمانی بیمارستان امام حسن (ع) و کنارگذر جنوبی مرکز استان به‌سرعت چاره‌اندیشی کنند.

وی بابیان اینکه شورای ترافیک استان مسئول گره زدن ترافیک در خراسان شمالی است افزود: مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان علی‌رغم در اختیار داشتن اعتبار جهت تسهیل راه مذکور اما نتوانست به این موضوع رسیدگی کند و بلافاصله پس از دریافت لوح تقدیر به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی منصوب شد که جای تعجب دارد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بیماران و همراهان آن‌ها، اهالی ارکان، کچرانلو و مطرانلو و بسیاری از ساکنین روستاهای آن نقطه برای اینکه به بجنورد برسند مجبورند 7 کیلومتر را به‌اجبار طی کنند تا به دوربرگردان برسند که این نوعی جفا و ظلم در حق مردم و بیماران محسوب می‌شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تأخیر درروند انتخاب شهردار مرکز استان گفت: شهر نباید بدون صاحب باشد چراکه شهر نیاز به شهردار دارد لذا اگر فرد منتخب به هر دلیل نتوانسته شرایط لازم را جهت تصدی مدیریت شهری کسب کند شورای شهر باید هر چه زودتر به دنبال نفر جایگزین باشد تا مردم از بلاتکلیفی مدیریت شهری خارج شوند.

وحیدی با اشاره به روی کار آمدن اعضای جدید شورای اسلامی شهر بجنورد اضافه کرد: از شورای انقلابی منتخب مرکز استان انتظار می‌رود طی یک حرکت عاقلانه و منطقی تکلیف مدیریت شهریه بجنورد را هر چه سریع‌تر مشخص کنند و اگر نیاز به فراخوان جدید است حتماً در این جهت اقدامات لازم را انجام دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه