ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز مسابقات تیرکمان قهرمانی جهان

مسابقات تیرکمان قهرمانی جهان در حالی به میزبانی آمریکا آغاز شد که کمانداران ایران غایب این دوره مسابقات هستند.

آمریکا میزبان دوره جدید مسابقات تیرکمان قهرمانی جهان است که از دیروز در هر دو بخش ریکرو و کامپوند آغاز می‌شود اما برخلاف دوره پیشین این رقابت‌ها که به میزبانی هلند برگزار شد، کمانداران کشورمان در رقابت‌های امسال حضور ندارند.

 

البته زهرا نعمتی تنها کمانداری بود که فدراسیون تیرکمان اقدامات لازم برای اعزام وی به مسابقات قهرمانی جهان را انجام داد. اتفاقاً ویزای نعمتی برای سفر به آمریکا صادر شد اما درنهایت اعزام وی هم به نتیجه نرسید.

 

قرار بود نعمتی همراه با غلامرضا شعبانی بهار و امید نجاری رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی تیرکمان عازم آمریکا شود تا پیش از مسابقات قهرمانی جهان در پنجاه و چهارمین کنگره جهانی تیرکمان و انتخابات این رشته هم شرکت داشته باشند اما ازآنجاکه ویزای سفر شعبانی بهار و نجاری صادر نشد، سفر نعمتی هم منتفی شد.

 

بدین ترتیب اجلاس فدراسیون جهانی تیرکمان در غیاب نمایندگان ایران برگزار شد و مسابقات جهانی این رشته بدون حضور کمانداری از کشورمان پیگیری خواهد شد. البته که باوجوداین شرایط در انتخابات اخیر زهرا نعمتی عضویت در کمیته پارا آرچری فدراسیون جهانی را به خود اختصاص داد.

ثبت‌نام تنها یک نماینده از ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در راستای نگاه کیفی گرایی است که فدراسیون تیرکمان تصمیم دارد بر مبنای آن اعزام‌های خود را انجام دهد. در همین راستا قرار است تیم ملی کامپوند با سه ورزشکار در هر بخش مردان و بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا (بنگلادش) شرکت کند.

 

در مورد اعزام کمانداران ریکرو به این رقابت‌ها هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده اما در صورت نهایی شدن اعزام، حداکثر یک کماندار ریکرو در هر بخش مردان و بانوان در ترکیب تیم اعزامی قرار می‌گیرند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه