ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خامس رودریگز، هم‌تیمی جدید شجاع؟

ستاره کلمبیایی سابق رئال مادرید در آستانه پیوستن به تیمی از لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

این خبری است که روزنامه تایمز انگلیس منتشر کرد و در آن نوشت که خامس برای گذراندن تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی راهی دوحه شده و به‌زودی راهی تیمی از لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

در خبری که این روزنامه منتشر کرده و دیگر رسانه‌ها آن را بازتاب داده‌اند، به تیم موردنظر خامس اشاره نشده اما بااین‌حال رسانه‌های محلی قطر از الریان به‌عنوان مشتری اصلی این ستاره کلمبیایی یادکرده‌اند؛ تیمی که شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی را هم در ترکیبش دارد.

 

همچنین پیپه سیه را خبرنگار کلمبیایی ادعا کرده که خامس راهی الریان خواهد شد و او دبی را به مقصد دوحه ترک کرده تا قراردادش را امضا کند

رودریگز 30 ساله که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، سابقه بازی در رئال مادرید و اورتون را دارد و فصل گذشته در ترکیب اورتون حضور داشت. او 80 بازی ملی را هم در کارنامه خود می‌بیند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه