ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خشم والنسیا؛ ستاره رئال باید اخراج می‌شد

رئال مادرید در دیداری بسیار جذاب توانست والنسیا را در ورزشگاه مستایا 1-2 شکست دهد.

رئال مادرید در حالی توانست والنسیا را مغلوب کند که ابتدا یک گل عقب افتاد ولی دقایق 86 و 88 توسط وینیسیوس و کریم بنزما به دو گل رسید و ورق را برگرداند.

در جریان این بازی رئال حتی می‌توانست 10 نفره شود و به این ترتیب احتمال برگرداندن نتیجه را تا حد زیادی از دست می‌داد. نکته‌ای که پس از بازی بازیکنان والنسیا و سرمربی این تیم روی آن تاکید داشتند.

کاسیمیرو هافبک دفاعی برزیلی رئال دقیقه 4 وقت اضافه نیمه اول با خطا روی ماکسی گومز از داور بازی کارت زرد گرفت درحالی‌که ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آاس معتقد است این صحنه اخراج داشت و رئال باید تمام نیمه دوم را 10 نفره بازی می‌کرد. ازنظر گونزالس، برخورد شدیدتر از حالت عادی بود و اگر داور کارت قرمز نشان می‌داد، جای اعتراض نداشت.

گونزالس همچنین معتقد است که یک پنالتی روی وینیسیوس هم در نیمه اول اعلام نشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه