ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هیات نجات غریق و غواصی خراسان شمالی اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام شرکت در مسابقات نجات غریق بانوان

علاقمندان به شرکت در مسابقات نجات غریق بانوان که اول مهر ماه سال جاری در شهر بجنورد برگزار می‌شود تا 31 شهریور برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش اترک، سمیه یزدانی، نایب رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان شمالی گفت: امکان حضور برای رقابت کنندگان در این مسابقات که از اول مهر ماه سال جاری به مدت یک روز در گروه سنی مثبت 18 سال در شهر مجموعه ورزشی کارگران بجنورد، برگزار می‌شود، فراهم شده است.

یزدانی گفت: ایجاد بستر مناسب به منظور برگزاری رقابت‌های سالم و هدفمند  برای رقابت نظام مند در میان کمک ناجیان و منجیان غریق، حفظ سطح آمادگی جسمانی در دوران کرونا از اهداف برگزاری مسابقات است.

وی تصریح کرد: موارد این مسابقه شامل دو امداد، پرچم و طناب خواهد بود که این رقابت‌ها با همکاری هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی انجام خواهد گرفت.

یزدانی در ادامه گفت: علاقمندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند تا تاریخ 31 شهریور ماه، با شماره‌های 09015029551 و 09153875759 تماس حاصل نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه