ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آگهی مزایده نوبت اول

 در مورد پرونده اجرائی کلاسه 0000204 ش 2 اجرای احکام مدنی بجنورد، فیما بین محکوم له محمدرضا نجات پور و محکوم علیه اسماعیل دهقانی که با عنایت به توقیف ملک محکوم علیه و انجام کارشناسی ملک به مشخصات ذیل الذکر: شعبه محترم دوم اجرای احکام مدنی شهرستان بجنورد خصوص ارزیابی شش‌دانگ بلاک 1317 فرعی از 172- اصلی بخش 2 بجنورد واقع در بجنورد - بلوار معلم - کوچه معلم 17 نبش چهارراه اول پلاک 85 به مالکیت آقای اسماعیل دهقانی فرزند محمد، الف) مشخصات ثبتی ملک: شش‌دانگ یک باب منزل مسکونی به شماره یک هزار و سیصد و هفده فرعی از یک‌صد و هفتاد و دو اصلی واقع در بخش دو حوزه ثبتی بجنورد استان خراسان شمالی به مساحت ( 177.97 ) یک‌صد و هفتاد و هفت متر و نود و هفت دسیمتر مربع به | حدودات اربعة: شمالا: دیواری است به طول (20 .24) بیست و چهار متر و بیست سانتیمتر به یک‌صد و هفتاد و دو اصلی. شرقا: دیوار به طول ( 6.95 ) شش متر و نود و پنج سانتیمتر به شماره یک هزار و یک‌صد و سی ویک فرعی از یک‌صد و هفتاد و دو اصلی. جنوبا: دیواری است به طول (94. 22) بیست و دو متر و نود و چهار سانتیمتر به کوچ. جنوبا: در دو قسمت اول درب و دیوار به طول (3.45 ) سه متر و چهل و پنج سانتیمتر به کوچه دوم درب و دیوار به طول (75 .4) چهار متر و هفتاد و پنج سانتیمتر به کوچ. ب مشخصات فنی ساختمان: به استناد پایان کار شماره 54731-1388.05.25 شهرداری، ساختمان مزبور به‌صورت دوطبقه روی پیلوت هر طبقه به مساحت =120.70 مترمربع با کاربری = مسکونی، قدمت بنا = 12 سال، نوع سازه = اسکلت فلزی، نوع سقف= تیرچه بلوک - اف = سرامیک - سقف گچ‌بری - کابینت ام‌دی‌اف - سیستم گرمایش = بخاری - نمای داخلی = گچ و کاغذ دیواری نمای بیرونی = سنگ نی‌ریز و ... امتیازات کامل.

نظریه کارشناسی: باتوجه‌به مراتب فوق‌الذکر و بررسی به‌عمل‌آمده مطابق عرف محل و قیمت عادلانه روز شش‌دانگ پلاک 1317 فرعی از 172- اصلی بخش 2 بجنورد به مالکیت آقای اسماعیل دهقانی فرزند محمد مجموعاً به مبلغ 19.000.000.000 ریال (معادل یک میلیارد و نهصد میلیون تومان) مورد ارزیابی قرار گرفت و اینکه پس از سیر مراحل قانونی مقرر گردیده از کل ملک مذکور به مقدار طلب محکوم له علی‌الحساب بدون خسارت تأخیر 1.500.000.000 ریال در روز سه‌شنبه مورخ 1400.07.06 ساعت 12.00 الی 12.30 و از طریق مزایده حضوری در محل اجرای احکام مدنی دادگستری بجنورد به فروش برسد، بنابراین متقاضیان شرکت در جلسه مزایده می‌توانند پنج‌روز قبل از موعد مقرر در این اجرا حاضر و از کم و کیف موضوع مطلع و در صورت تمایل از مورد مزایده بازدید نمایند و با واریز 10 درصد مزایده به‌حساب سپرده دادگستری واریز و در مزایده شرکت نماید. بدیهی است مزایده از قیمت کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار خواهد شد و ده درصد مبلغ پیشنهادی فی‌المجلس از برنده مزایده اخذ و مابقی مبلغ نیز ظرف یک ماه وصول خواهد شد و در صورت عدم پرداخت الباقی (نود درصد) در مهلت مقرر، مبلغ تودیعی پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می‌گردد. م الف 766

دادورز شعبه دوم اجرای احکام مدنی بجنورد - عبدالرضا عطارد

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه